Gå til innhold

Intel Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz Socket775


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her. Jeg har nylig anskaffet meg en ny prosessor.Intel Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz Socket775. Og nå har jeg prøvd å spille Battelstation Midway. Da får jeg opp at prosessoren ikke møter kravene i spillet. Kan dette stemme? Jeg kjøpte prosessoren etter hardware.no sine anbefalinger, for spilleren, under anbefalinger. Den skulle møte alle krav fra dagens spill, stod det. Gjør den det? Kan man gjøre noe for at den eventuellt gjør det? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battlestations: Midway Download Minimum System Requirements

 

* Windows XP, Windows Vista

* 2.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 1800+

* 512 MB RAM

* nVidia GeForce4 series (not including MX cards) or ATi Radeon 9000 (1.1 pixelshader compatible)

* DirectX 9 compatible sound card

* Broadband Internet connection required

* DirectX 9.0c (included)

 

Battlestations: Midway Download Recommended System Requirements

 

* Windows XP, Windows Vista

* 2.5 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 2400+

* 1 GB RAM

* nVidia GeForce 6800 series or ATi Radeon X800 (2.0 pixelshader compatible)

 

Battlestations: Midway Download Optimal System Requirements

 

* Windows XP, Windows Vista

* 3.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 3000+

* 2 GB RAM

* nVidia GeForce 7800 series or ATi Radeon X1800 (2.0 pixelshader compatible)

Lenke til kommentar

Veel.. Ser for meg at spelet har ein sånn "automatisk" *sjekke om pc har nok GHz* opplegg. (Nokon av steamspilla har dette --> EKSEMPEL). Ja, dette er ein heilt rævva måte å sjekke om pc'n er god nok siden GHz har LITE å sei i dagens CPU marked :p Sikker på at du ikkje kan bypasse denne sjekken då trådstartar? Berre trykke "Dont show this warning" eller noko i den duren.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar folkens. Spillet har jeg ikke fått noe greie på enda. Mulig det kan være noe annet som er årsaken. Men hva det er, finner jeg ikke ut av. Jeg legger spillet på hylla for en stund. Så får jeg se etter hvert, hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Jeg får innstallert spillet. Men når jeg klikker på start ikonet, så skjer det ingenting. Det kommer bare opp et timeglass i brøkdelen av et sekund. For så å forsvinne igjen. Og allt er dødt. Ved innstallasjon, så stod det at CPU ikke møtte kravene til spillet. Så jeg trode det var det som gjorde det. Men det kan jo være andre ting. Skal se litt på om oppgradering kan gjøre susen. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Jeg får innstallert spillet. Men når jeg klikker på start ikonet, så skjer det ingenting. Det kommer bare opp et timeglass i brøkdelen av et sekund. For så å forsvinne igjen. Og allt er dødt. Ved innstallasjon, så stod det at CPU ikke møtte kravene til spillet. Så jeg trode det var det som gjorde det. Men det kan jo være andre ting. Skal se litt på om oppgradering kan gjøre susen. Takk for svar.

8889076[/snapback]

 

Hva med skjermkortet ditt? Sjekk ut om det holder mål!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...