Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har rotet meg i noe fælt


Gjest gjestGutt18

Anbefalte innlegg

Gjest gjestGutt18

Situasjonen er slik at jeg ble dumpet av x'n min for 1 måned og 3 uker siden og har tatt det veldig tungt. Har siden da vært veldig gira på å finne meg en ny å være glad i.

 

Saken er sånn at jeg kom i kontakt med ei jente via internett. Det gikk en uke med kommunikasjon før vi traff hverandre. Første treffet var slik at hun kom til meg, men hun rakk ikke den siste bussen hun skulle ta for å komme seg hjem, så hun overnattet. Det endte opp med at hun ble hos meg i nesten en hel uke. Vi har nå hatt sex.

 

Det ser ut til at hun begynner å få følelser for meg, eller har allerede fått. Jeg på den andre siden er helt likegyldig, og innser nå at jeg ikke er overhodet tiltrukket til henne. Når jeg innså alt dette var etter sex'n..

Vi har snakket om hvordan vi ser på forholdet, og hun vil at vi skal prøve å være sammen, mens jeg sa at vi skulle se hva som skjer..

 

Hvordan kan jeg komme meg ut av dette uten å bli sett på som en kåt gris som bare var ute etter et knull? Jeg kan nå komme til mitt forsvar at jeg hadde gode intensjoner hele tiden, men fikk ikke klart syn om hva jeg egentlig ville etter sex'n.

 

Takk for help.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjestGutt18

Arbakadarba: Jeg synes det blir litt vanskelig ettersom at hun nevnte at flere av de hun har truffet før har bare trukket seg unna rett etter de har hatt sex..

 

Hva er lurt å tenke på hvis jeg skulle ha sagt det for å gjøre det minst mulig dramatisk?

 

Selv har jeg tenkt på å ikke ha henne hos meg i mitt hjem når jeg sier dette, hehe.. noe mer jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Gjest gjestGutt18

Men da skal jeg si det ansikt til ansikt hvis det skulle skje.

 

Ftz: den går hver dag og ofte. det bare ble til slik at hun var her i ei uke.

 

JEg har selv tenkt litt at jeg kan gjøre meg selv kjedelig, være uenig i det hun mener ( noe jeg faktisk ofte er) og være ekstra guttete i hennes nærvær ( fise, pille nese, rape, klø i skrittet, etc.) Slik at hun går lei meg og at det er hun som sier stopp. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
JEg har selv tenkt litt at jeg kan gjøre meg selv kjedelig, være uenig i det hun mener ( noe jeg faktisk ofte er) og være ekstra guttete i hennes nærvær ( fise, pille nese, rape, klø i skrittet, etc.) Slik at hun går lei meg og at det er hun som sier stopp. Hva tror dere?

Funker ikke nødvendigvis slik du tror.

 

Damer vil helst ha det de ikke kan få, så at du gir mer eller mindre faen er ikke nødvendigvis negativt.

Det er når du _prøver_ at hun vet hun er bedre enn deg og finner seg en annen.

 

Men noen ganger ser de jo etter en tøffel også, ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...