Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Åssen konsistent er det på dynamitt? Jeg har hørt folk si at viss en hadde lagt en kolbe dynamitt på feks et bål så dette det ikke skjedd no, er dette sannt? Hva må til for at dynamitt skal sprenge?

 

den er noe leireaktig... og riktig det at dynamitt ikke sprenger om du kaster den på bålet. For og eksplodere trenger den varme OG trykk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+5/-6 er relativt dårlig syn for og si det slik. jeg har -3 på begge øynene, og har store problemer med og fungere i hverdagen uten briller eller linser.

Men om du har operert det bort, så kan ikke jeg heller forstå grunnen til att du ikke er god nok.

 

Aces: Noen vet, men ingen forteller :p

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Lurer på om USA/CIA virkelig skjuler kontakt med rommet, slik det vises på Independence day? Og hva annet skjuler de? Ingen som vet selvfølgelig, men hadde vært artig å vite.

Her er en teori.

 

sykt.

Sier man nei lyver man, sier man ja gjør en det kun for å blidgjøre massene og eventuelle bevis er forfalsket kun for å styrke løgnen. Samfunnet vil ikke ha noen sannhet, kun konspirasjonsteorier.

Lenke til kommentar
Lurer på om USA/CIA virkelig skjuler kontakt med rommet, slik det vises på Independence day? Og hva annet skjuler de? Ingen som vet selvfølgelig, men hadde vært artig å vite.

Her er en teori.

 

sykt.

Sier man nei lyver man, sier man ja gjør en det kun for å blidgjøre massene og eventuelle bevis er forfalsket kun for å styrke løgnen. Samfunnet vil ikke ha noen sannhet, kun konspirasjonsteorier.

De er gøye ja =P

Men personlig vil jeg veldig gjerne hvite sannheten, hva nå enn den kan være.

Lenke til kommentar
Lurer på om USA/CIA virkelig skjuler kontakt med rommet, slik det vises på Independence day? Og hva annet skjuler de? Ingen som vet selvfølgelig, men hadde vært artig å vite.

Her er en teori.

 

sykt.

Sier man nei lyver man, sier man ja gjør en det kun for å blidgjøre massene og eventuelle bevis er forfalsket kun for å styrke løgnen. Samfunnet vil ikke ha noen sannhet, kun konspirasjonsteorier.

De er gøye ja =P

Men personlig vil jeg veldig gjerne hvite sannheten, hva nå enn den kan være.

Personlig følger jeg "det man ikke vet, har man ikke vondt av"-tankegangen, klarer meg fint istedet for å tenke at det kan hende at hendelse A skjer, men ikke B, eller at C skjer samtidig som B. "hva om det ikke var hele sannheten?" Hva da?

Lenke til kommentar
Lurer på om USA/CIA virkelig skjuler kontakt med rommet, slik det vises på Independence day? Og hva annet skjuler de? Ingen som vet selvfølgelig, men hadde vært artig å vite.

Her er en teori.

 

sykt.

Sier man nei lyver man, sier man ja gjør en det kun for å blidgjøre massene og eventuelle bevis er forfalsket kun for å styrke løgnen. Samfunnet vil ikke ha noen sannhet, kun konspirasjonsteorier.

De er gøye ja =P

Men personlig vil jeg veldig gjerne hvite sannheten, hva nå enn den kan være.

Personlig følger jeg "det man ikke vet, har man ikke vondt av"-tankegangen, klarer meg fint istedet for å tenke at det kan hende at hendelse A skjer, men ikke B, eller at C skjer samtidig som B. "hva om det ikke var hele sannheten?" Hva da?

hva om det ikke var hele sannheten?? Nei det vet man sannsynlig ikke da. Men vist man får hvite litt av sannheten og vet at det ikke er hele, så vet man jo at noen "lyver"/holder tilbake informasjon.

(Kan være jeg er helt på viddene. Er ikke alltid så kjapp i tankegangen=P)

 

Men det er HELE sannheten jeg vil ha!

Lenke til kommentar
hva om det ikke var hele sannheten?? Nei det vet man sannsynlig ikke da. Men vist man får hvite litt av sannheten og vet at det ikke er hele, så vet man jo at noen "lyver"/holder tilbake informasjon.

(Kan være jeg er helt på viddene. Er ikke alltid så kjapp i tankegangen=P)

 

Men det er HELE sannheten jeg vil ha!

Helt enig med deg, alt eller ingenting.

Men det jeg mener er, hvordan vet du at du får hele sannheten?

Du kan ikke være sikker på at du fikk vite at de holder øye med alle som tjener over 2 millioner kroner i året faktisk er hele sannheten, eller om hele befolkningen faktisk blir holdt nøye øye med. Håper du forstår hva jeg prøver å si :)

 

Tolkningen har ingen fasit, budskapet har.

Lenke til kommentar
hva om det ikke var hele sannheten?? Nei det vet man sannsynlig ikke da. Men vist man får hvite litt av sannheten og vet at det ikke er hele, så vet man jo at noen "lyver"/holder tilbake informasjon.

(Kan være jeg er helt på viddene. Er ikke alltid så kjapp i tankegangen=P)

 

Men det er HELE sannheten jeg vil ha!

Helt enig med deg, alt eller ingenting.

Men det jeg mener er, hvordan vet du at du får hele sannheten?

Du kan ikke være sikker på at du fikk vite at de holder øye med alle som tjener over 2 millioner kroner i året faktisk er hele sannheten, eller om hele befolkningen faktisk blir holdt nøye øye med. Håper du forstår hva jeg prøver å si :)

 

Tolkningen har ingen fasit, budskapet har.

Nei selvfølgelig kan man ikke vite. Men om ca alle regjeringer i verden hadde sag at romvesner har besøkt jorden i mange tusen år og at de har hatt masse (diplomatisk(?)) kontakt med dem siden 30tallet. Og så legger de frem ekte beviser som igjen blir "testet" av uavhengige forskere (eller hvem det nå skulle være), så hadde jeg følt med ganske overbevist.

Lenke til kommentar
Sier man nei lyver man, sier man ja gjør en det kun for å blidgjøre massene og eventuelle bevis er forfalsket kun for å styrke løgnen. Samfunnet vil ikke ha noen sannhet, kun konspirasjonsteorier.

Nettopp. Derfor spiller det ingen rolle hva myndigheter "avslører" eller ikke, konspirasjonteoritilhengerne tror uansett at dette er dekkoperasjoner for å skjule den "egentlige" sannheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...