Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Skrevet
To spørsmål:

1. Får man kviser/uren hud av sukkerfri brus slik som Pepsi Max?

2. Kan man oppnå sukkersyke ved å drikke for mye sukkerfri brus som Pepsi Max?

Du får ikke kviser av sukker eller kosthold uansett. Derimot stress og lite søvn gir deg lett kviser.

Oppfølgingsspm.:

Hva regnes da som lite søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det var for å ta bølgene annerledes, ja. Takk for svaret :)

Når vi fylte diesel på båten før i dag kom det røyk opp. Har aldri sett det før. Hva kommer det av?

Skrevet
Hva er den mest effektive måten å støvsuge puter på?

- Vanlig, føre innsuget frem og tilbake over puten.

- Putte puten i en tett plastpose, og suge ut luften, så slippe luft inn igjen. Evt gjenta et par ganger

Å suge luften ut av posen vil jo ikke skape særlig luftgjennomstrømning mot overflaten, så jeg sier nr1..

Skrevet

Det er den "diktatorer" som jeg stusser sånn på. Det høres helt feil ut å si det... Kan jo hende det er bare jeg som tar feil, men jeg synes det lyder som om det bøyes annerledes.

Skrevet

Leste i Illustrert vitenskap nå om en gutt som hadde en genmutasjon som gjorde at han ikke produserte myostatin. Dette gjorde at musklene vokste uten begrensning og at han i en alder av fire kunne holde 6kg på strake armer. Han ble født i 2000, hvor er han idag? Finner liksom ikke mer stoff om han =/

Skrevet
Leste i Illustrert vitenskap nå om en gutt som hadde en genmutasjon som gjorde at han ikke produserte myostatin. Dette gjorde at musklene vokste uten begrensning og at han i en alder av fire kunne holde 6kg på strake armer. Han ble født i 2000, hvor er han idag? Finner liksom ikke mer stoff om han =/

Se her.

Skrevet
Kan man virkelig få skade på øynene av laseren i en CD-spiller?

Er DVD-spillere verre?

Hva med CD- og DVD-brennere?

Og strekkodelesere?

Laseren i en Cd-spiller består av en svak infrarød diode så den vil ikke skade deg.

Men DVD-brennere har sterke røde dioder, som kan skade deg. Disse man man få opp mot 300mW med den rette milliamperen.

Skrevet (endret)

Kanskje ikke samme gutt, men litt samme greia.

http://www.side2.no/helse/article2640488.ece

Ellers kan det være et bra tegn hvis det er vanskelig å finne info om gutten du etterspør. Det kan bety at han har ansvarlige foreldre som ikke selger ham til mediene sånn uten videre. En bra ting, spør du meg. :)

Endret av A-Jay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...