Gå til innhold

Brothers in Arms DS og Wii diskusjon...


Anbefalte innlegg

Har fått med BiA til DS nå, og det er jo helt fantastisk. Super grafikk, ekstremt bra kontroller, gøy gameplay.

 

Har akkurat unlocked Tunisia, og det er bare utrolig tøft. Er det noen som har prøvd multiplayer ennå?

 

Etter å ha spillt BiA DS så har i alle fall jeg digre forventninger til Wiiversjonen. Gearbox er en av de virkelig gode FPSutviklerne i verden, og det virker som om de tar seg tid og penger nok til å tilpasse seg nye systemer på en skikkelig god måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det strengt tatt Gameloft som har laget ds-versjonen da, men jeg jeg er eing i at Gearbox er en god utvikler...

8813160[/snapback]

Gameloft og Gearbox er begge utviklere. Har ingen ide om hvor mye som er gjort av hvem, men utifra intervjuene jeg har sett med Randy Pitchford så virker det som om Gearbox var ordentlig involvert. Hadde vært interressant å høre akkurat hvordan utviklingen ble delt mellom dem.

 

Er Gameloft med på Wiiversjonen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Alle nettsteder sier kun Gameloft er utvikleren av ds-versjonen, men det er ikke utenkelig at Gearbox har oversett utviklingen.

Gameloft holder seg stort sett kun til lommeformater, spill til mobiler er vel spesialiteten, og så vidt jeg vet er de ikke involvert i utviklingen av wii, ps3 og X360-versjonene.

Lenke til kommentar
Alle nettsteder sier kun Gameloft er utvikleren av ds-versjonen, men det er ikke utenkelig at Gearbox har oversett utviklingen.

Gameloft holder seg stort sett kun til lommeformater, spill til mobiler er vel spesialiteten, og så vidt jeg vet er de ikke involvert i utviklingen av wii, ps3 og X360-versjonene.

8813281[/snapback]

Jeg så på siden deres at de var med på noen av PCversjonene av BiA serien.

 

Det er uansett mer og mer vanlig å splitte design mellom studioer, og det kan splittes på mange måter. Gameplaydesign, programmering, grafikkassetts, og lignende er alle ting som et studio kan gjøre mens et annet studio gjør de andre aspektene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Sikker på det ikke er mobil-versjonene du har kommet over, for de har gameloft utviklet.

Så vidt meg bekjent har Gameloft aldri vært med å lage noe pc-spill før. De lager hovedsaklig spill til mobiler, men har også utviklet noen spill til DS. Remaken Prince of Persia til Xbox Arcade er til min kunnskap selskapets første steg på hjemmekonsoller.

Rett meg om jeg tar feil.

 

EDIT: Vi beger oss vel lengre og lengre fra topic, så lenge spillet er bra er det i bunn og grunn et fett hvem som utviklet det...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Sikker på det ikke er mobil-versjonene du har kommet over, for de har gameloft utviklet.

Så vidt meg bekjent har Gameloft aldri vært med å lage noe pc-spill før. De lager hovedsaklig spill til mobiler, men har også utviklet noen spill til DS. Remaken  Prince of Persia til Xbox Arcade er til min kunnskap selskapets første steg på hjemmekonsoller.

Rett meg om jeg tar feil.

 

EDIT: Vi beger oss vel lengre og lengre fra topic, så lenge spillet er bra er det i bunn og grunn et fett hvem som utviklet det...

8813507[/snapback]

Jeg er ikke sikker på noe, men har sett på creditsene nå og det virker som Gameloft er hovedutvikler ja, og uansett er det er fantastisk spill. Kommet ett brett lenger nå.

Lenke til kommentar

WoW, hvorfor måtte du vise meg akkurat dette spillet her, jeg som hadde tenkt til å selge DS'en min, nå er jeg i tvil. Dette spillet så jo helt rått ut. Og grafikken var helt på topp da. Er det bra framerate i spillet, eller hakker det mye. Hjelper ikke med fin grafikk uten grei framerate.

Lenke til kommentar

Lurte på en ting, kontrollene er de veldig frie eller er de sånn som han her sier (en kommentar på youtube):

 

Cripes, the controls are so horrible. My hands get numb not even after 15 minutes.

 

It's also very crappy how you can't sit back and snipe Nazis. You absolutely HAVE to stand in the green circle where you will most likely get shot. Bullshit. The game controls YOU.For example when I want to go around the corner and take out three Nazis,which isn't very hard, the game kept on PULLING me back to behind the corner so I had to WAIT for them to come around.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...