Gå til innhold

Erfaringer med Acer Aspire 5920G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ble det ikke sagt at man trengte en moddet versjon til laptoper fra laptopvideo2go? Kan man laste ned fra nVidias nettsider?

 

Forresten, noen vet hva hva det kan skyldes at jeg må trykke på aktiver/deaktiver-nettverkskortet-knappen hver gang jeg starter maskinen for å få internett? Kan det være fordi jeg deaktiverte noen tjenester/oppstartsprogrammer?

Lenke til kommentar

Hei å hå folkens,må si att jeg har no hatt denne maskinen snart i 2uker å det har vært både positivt å negative sider,har hatt en del ting som ikke har fått til å fungere,men det hva bare en tlf til dem som jeg kjøpte den av så nå bi det retur å en ny å oppgradert versjon som ikke er kommet ut så vidt jeg vet,som er større cpu,harddisk,hd dvd å samt gt kort :) så jeg håper det blir bedre denna gangen,så skal jeg bli fornøyd...:) Å er spent å se om det er noe bedre..

Lenke til kommentar
Hei å hå folkens,må si att jeg har no hatt denne maskinen snart i 2uker å det har vært både positivt å negative sider,har hatt en del ting som ikke har fått til å fungere,men det hva bare en tlf til dem som jeg kjøpte den av så nå bi det retur å en ny å oppgradert versjon som ikke er kommet ut så vidt jeg vet,som er større cpu,harddisk,hd dvd å samt gt kort :) så jeg håper det blir bedre denna gangen,så skal jeg bli fornøyd...:) Å er spent å se om det er noe bedre..

 

hvis du mener denne så er det hvertfall 100+ på lager :thumbup:

 

 

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=83784

Endret av mrfitness
Lenke til kommentar

Fikk opp 2 feilmeldinger i dag. Er ikke helt sikker om det kan ha noe med nyeste driveren å gjøre.

Første var en videomaskinvarefeil: "Et problem med videomaskinvaren førte til at Windows sluttet å fungere på riktig måte.

"Problemhendelsesnavn: LiveKernelEvent"

 

Andre var at hl2.exe crasha. (Vet ikke hvorfor det står hl2, var ihvertfall CS:S som crasha.)

Problemhendelsesnavn: APPCRASH

 

Er det noe galt med driveren eller er dette tilfeldig? Er det noen måte man kan sjekke om driveren er i orden? Takk :)

Lenke til kommentar
Er det ingen som vet hvordan jeg får brent den vistaen på harddisken over på en DVD? :hmm:

 

Er jo grett å få brent den på DVD slik at jeg slipper å laste ned vista igjen når den der service packen kommer:)

Det er veldig enkelt. Jeg gjorde det selv.

 

Bruk Acer eRecovery. Gå innpå så skjønner du hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar
Er det ingen som vet hvordan jeg får brent den vistaen på harddisken over på en DVD? :hmm:

 

Er jo grett å få brent den på DVD slik at jeg slipper å laste ned vista igjen når den der service packen kommer:)

Det er veldig enkelt. Jeg gjorde det selv.

 

Bruk Acer eRecovery. Gå innpå så skjønner du hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar

Heisann. Trenger litt hjelp.

Når jeg skal starte Counter STrike på PC-en så blir skjermen bare hvit, og den "jobbe" rundingen i vista går bare rundt og rundt. Har prøvd flere drivere og installert DirectX 10 men ingenting fungerer..

 

Noen som har vert borti noe lignende?

 

(Skjermen blir svart og ikke hvit ved den nyeste driveren jeg tester. Men utenom det skjer det samme.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...