Gå til innhold

Trenger et bra RPG spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg solgt, kjøpte med alle baldurs gates spillene i en pakke, på eb games :D Takk for tipset, skal prøve det snart!

Deus ex har jeg runda, dritbra spil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikker på at jeg brukte mer enn 200 timer på å runde BG2! Orket ikke starte ToB. Veldig mange kamper, og med alle forberedelser som å velge riktige spells, tar det lett sinnsykt lang tid. Den intrikate historien og de dype karakterene er kanskje det beste jeg har sett i noe spill, men skulle ønske kamp i mye større grad kunne unngås.

Totalt sett er Fallout 1 nr. 1 RPG for meg, delt med Deus Ex hvis det regnes med.

Endret av EasyRaider
Skrevet (endret)

Nja, Planescape: Torment synes jeg har kulere conversations og bedre historier om characters osv. Morte, en hodeskalle, er favorittkaren min.

Kan dra med noen quotes fra PST;

Morte: Women were the reason I became a monk - and, ah, the reason I switched back...

Nordom: Attention; Morte. I have a question. Do you have a destiny? A purpose?

Morte: Is Annah still wearing clothes?

Nordom: Affirmatory.

Morte: Then the answer is yes.

Morte: Hey Nordom, knock-knock.

Nordom: Why do you persist in addressing me as a door?

Morte: It's a joke, you stupid polygon! You're supposed to answer "Who's there?"

Nordom: I know who is there. It is you. Why would I ask a question when I already know the answer?

Morte: Just forget it.

Morte: Hey Nordom, calculate the easiest way for me to snuggle with Annah's pillows.

Nordom: Annah, Morte wishes to snuggle with your pillows!

Nameless One: Can you speak?

Ecco: [she shakes her head at you and smiles sadly]

Morte: I love this chit already! (chit = jente)

Nordom: I think therefore I am. I think.

Endret av Shifty
Skrevet (endret)

:p

Dialogene i Planescape Torment er herlige ja!

Edit:

Jepps, skulle gjerne hatt tak PST jeg også og Arcanum og Deus Ex og System Shock. De andre spilla har jeg.

Jeg kommer til å spille disse spilla resten av livet. Når jeg får meg laptop en gang er de det første jeg legger inn. :thumbup:

Endret av Mr. Gnom
Skrevet (endret)
Deux Ex:Game Of The Year edition er å få tak i gjennom Steam :)

8809455[/snapback]

Steam er jo et alternativ. Skal vurdere det. Men så føles det jo også godt å ha en hard kopi i hylla.

eBay?

8810156[/snapback]

e-bay stoler jeg ikke helt på.

Jeg var nær ved å kjøpe System Shock 2 på qxl for en stund sida. En annen fyr kom meg i forkjøpet og la inn bud like før fristen gikk ut. Det var irriterende. Han fikk det for 50-60kr

Endret av Mr. Gnom
Skrevet

Burd egentlig sendt det på PM, men Mr. Gnom:

Fordelen med å kjøpe spill gjennom Steam er jo at du alltid har spillet, uansett om du klarer å ødelegge cd-en eller miste den.

Greit nok at du må laste ned igjen spillet etter en eventuell formatering, men det går fantastisk fort. Forstår ikke hvordan man kan laste ned spill så fort. (gjennom Steam altså)

Skrevet

Begynnte på baldurs gate igår. Tar litt tid før jeg venner meg til grafikken, men jeg prøver. Hvilken klasse / alianse synes dere er mest morro å spille? Sliter litt med karaktervalget. Grafikken er så dårlig at den visuelle delen må være nesten helt lik for alle klassene, alt fra thief til mage...

Skrevet (endret)
Begynnte på baldurs gate igår. Tar litt tid før jeg venner meg til grafikken, men jeg prøver. Hvilken klasse / alianse synes dere er mest morro å spille? Sliter litt med karaktervalget. Grafikken er så dårlig at den visuelle delen må være nesten helt lik for alle klassene, alt fra thief til mage...

8815973[/snapback]

Er det eneren du spiller? Når du først kommer inn i det så blir det knallkult.

Anbefaler at du forsøker å legge inn BGtutu som jeg nevnte tidligere i tråden. Da har du mye bedre oppløsning.

:)

Edit:

Jeg ville nok gått for en Godsinnet Paladin var jeg deg. De har litt av alt. Og så er det bare å sette av sted å redde Verden.

Endret av Mr. Gnom
Skrevet

8815973[/snapback]

Er det eneren du spiller? Når du først kommer inn i det så blir det knallkult.

Anbefaler at du forsøker å legge inn BGtutu som jeg nevnte tidligere i tråden. Da har du mye bedre oppløsning.

:)

Edit:

Jeg ville nok gått for en Godsinnet Paladin var jeg deg. De har litt av alt. Og så er det bare å sette av sted å redde Verden.

8818150[/snapback]

Jeg har fulgt tipset ditt, har innstallert easyTutu :) Frister innmari å velge en kaotisk evil karakter, men jeg vet ikke. Skal prøve meg frem senere idag!

Skrevet (endret)
Oblivion er et veldig bra rpg spill verd å prøve  :D

8818422[/snapback]

min anbefaling er : Elder Scrolls IV: Oblivion ;)

Satan d e arti å spell det :D anbefales

Kanskje litt overflødig å komme med? Alle RPG-interesserte har vel spilt Oblivion eller lest/hørt mye om det.

Endret av EasyRaider
Skrevet
Oblivion er et veldig bra rpg spill verd å prøve  :D

8818422[/snapback]

min anbefaling er : Elder Scrolls IV: Oblivion ;)

Satan d e arti å spell det :D anbefales

Kanskje litt overflødig å komme med? Alle RPG-interesserte har vel spilt Oblivion eller lest/hørt mye om det.

8822184[/snapback]

Sant :) Oblivion er også etter min mening et tulle RPG. Ikke noe skikkelig greier.

Skrevet

mye er nevnt her, men mine favoritter er:

1: morrowind er bare helt fantastiskt, tar måneder og spille

2: baldurs gate 2, er jo nevnt, det er bra man når man har spillt 1 og 2 pluss icewind dale. blir det mye det samme så man kan bli litt lei. derfor er expansion pakken throne of bhaal utroig fin high lvl rollespill . du slutter BG2 på lvl 19 og der starter TOB som tar deg opp mot lvl 40. så istedet for og snakke kobolts og goblins som fiender lurer det drager og elementals rundt hver en sving :)

3: betrayal at krondor, en urgammel klassiker med flott historie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...