asad Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Etter å ha runda Vampires: The mascarade, ble jeg klar over at jeg muligens har gått glipp av flere gull-spill som dette. Jeg er en stor Gothic fan, men har ennå ikke klart å finne et spill som gir meg samme følelsen. Elsket vampires spillet, synes det er rart jeg ikke har spilt det tidligere. Må inrømme at jeg aldri har spilt diablo, eller baldurs gates..Blir så rart å spille et spill med såpass dårlig grafikk idag. Eller, er feks BG så bra at det er verdt å spille idag også?
egr Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Du burde prøve Jade Empire: Special Edition samt Neverwinter Nights 2 Men om du kan se vekk i fra grafikken er nok Baldur's Gate absolutt verdt en titt
P-in-P Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det blir ikke akkurat det samme, men Fable er absoulutt noe du bør ta en titt på :thumbup
GrinderX9 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Etter å ha runda Vampires: The mascarade, ble jeg klar over at jeg muligens har gått glipp av flere gull-spill som dette. Jeg er en stor Gothic fan, men har ennå ikke klart å finne et spill som gir meg samme følelsen. Elsket vampires spillet, synes det er rart jeg ikke har spilt det tidligere. Må inrømme at jeg aldri har spilt diablo, eller baldurs gates..Blir så rart å spille et spill med såpass dårlig grafikk idag. Eller, er feks BG så bra at det er verdt å spille idag også? 8801695[/snapback] Baldurs gate (1&2) er såpass bra at det ville være dumt å i alle fall ikke gi dem en sjangse. Mulig å få tak i de rimelig billig om dagen, Kjøte en samble pakke på spaceworld med bg +ekstra pakke, og bg2 + ekstrapakke til 150 kr.
hallvis Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Baldur's Gate 1 og 2 vil jeg si er så bra at du ikke bare bør, men MÅ spille de! Det er mulig å få Baldur's 2 grafikk på enern, sjekk ut http://www.pocketplane.net/mambo/index.php...d=143&Itemid=98 Lykke til!
KayAU Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Noko som matchar Gothic-spela har ikkje eg heller klart å finne, men der er mange bra RPG-ar likevel. Eg foreslår at du prøver KOTOR-spela (Star Wars: Knights of the Old Republic). Dei er heilt annleis, men eg likte dei veldig godt. Kay
Ironmann Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Diablo 2 er blitt ødelagt av ett nytt runesystem sist jeg sjekket innom:P nå er det ikke å grinde til du finner GF eller WF men heller grinde og utnytte flok ved akt 4 om de rune's som de får av en quest:P
asad Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Fable, KOtor 1, Neverwinter nights 1 og 2 har jeg runda. Jeg skal vurdere sterkt å sjekke ut baldurs gates tror jeg. Hvor lang tid tar det å runde spillet, sånn ca?
Bob Sacamano Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Må inrømme at jeg aldri har spilt diablo, eller baldurs gates..Blir så rart å spille et spill med såpass dårlig grafikk idag. Eller, er feks BG så bra at det er verdt å spille idag også? Har tatt opp diablo 1 og 2 og spilt det mange ganger, synes det er like bra hver gang.. Rett og slett fantastiske spill. Det er også muligheter for online spilling. Ellers kan jeg anbefale The Elder scrolls spillene.
Ståle Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Spesiellt 3eren, Morrowind. Jeg vil si at det er mye bedre enn Oblivion i gameplay.
Wolfsbane68 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Fable, KOtor 1, Neverwinter nights 1 og 2 har jeg runda. Jeg skal vurdere sterkt å sjekke ut baldurs gates tror jeg. Hvor lang tid tar det å runde spillet, sånn ca? 8802385[/snapback] Man kan sikkert regne med 150+ timer på Baldur's Gate 1+2 + Throne of Bhaal (og så starter man på nytt og velge Chaotic Evil istedet for Lawful Good samt en helt-evil party :!: ). Forresten, Baldur's Gate Tutu anbefales på sterkeste.
nosync Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Må inrømme at jeg aldri har spilt diablo, eller baldurs gates..Blir så rart å spille et spill med såpass dårlig grafikk idag. Eller, er feks BG så bra at det er verdt å spille idag også? 8801695[/snapback] Spill Baldur's Gate II da. Den støtter (uofficial) oppløysninger opp til 2048x1536 Og trust me....grafikken er IKKE dårlig. Mulig intfasen vil se litt "dårlig" ut, men det visuelle i spillet er fantastisk. Her kan du se litt hvordan det hele ser ut:
Corona Radiata Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Kotor er jo veldig bra jeg har ikke spilt så mange rpg- spill til å kunne anbefale så mange andre
GrinderX9 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Fable, KOtor 1, Neverwinter nights 1 og 2 har jeg runda. Jeg skal vurdere sterkt å sjekke ut baldurs gates tror jeg. Hvor lang tid tar det å runde spillet, sånn ca? 8802385[/snapback] Om du er like treg som jeg, så tar det fort 2 år . Men ellers, med ekstrapakker, så kan det vel ta fra 50-100 timer pr spill.
luren2 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hvis du klarer å legge brynja og stålet på hylla er det jo sykt mange gode gamle japanske RPG'er. Du burde jo ha spillt Final Fantasy VII og XII. Ellers er det gøy å spille emulator når det nesten er 30 varmegrader ute! Super Nintendo er jo den hellige gral med kongeRPG'er: Chrono Trigger, FF VI, Seiken Densetsu og Secret of Mana! Jeg er ikke noen Baldur's gate-mann selv, men har hørt av hardcoregutta at Planescape: Torment er noe av det bedre i sjangern! Har også hørt at Dungeon Siege er duganes, men har ikke prøvd det selv. Mange liker jo også Titan Quest (men jeg syns det manglet noe, men klarer ikke sette fingern på det). Lykke til! Endret 7. juni 2007 av luren2
hugRmunR Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg anbefaler at du prøver disse: Arcanum: Of Steamworks & Magick Obscura Baldur's Gate 1 & 2 Planescape: Torment Icewind Dale 1 & 2 ^^
Enceladus Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg anbefaler at du prøver disse: Arcanum: Of Steamworks & Magick Obscura Baldur's Gate 1 & 2 Planescape: Torment Icewind Dale 1 & 2 ^^ 8804114[/snapback] Støttet Edit: Prøv også: -Deus Ex -System Shock 2 Endret 7. juni 2007 av Mr. Gnom
Efagimo Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Deus Ex og System Shock 2 er dei beste spilla som nokon sinne har blitt laga Eg vil og anbefale Baldur's Gate 1&2 Knall gode spill og rå historie, det tok meg litt over 3 månder og runde Baldur's Gate2.
Pojke Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Vil anbefale Baldur's Gate på det sterkeste. Jeg rundet 1'ern + tilleggspakken før jeg startet på 2'ern for å få med meg hele historien, men det er ingen nødvendighet. Hadde også sykt lyst til å teste Icewind dale, men kom aldri så langt. har de liggende på noen cd'er her, men det så lovende ut da. Dungeon Siege spillene er helt ok, men litt for linære synes jeg. Men for all del, det er meget underholdende og kjekt å spille. Ble desverre offer for en grafikk bug i 1'ern der verdenen plutselig var borte og i 2'ern var det et vitalt quest for å komme videre som bugga. (Åpne en dør i en borg, NPC'en reagerte ikke når jeg snakket med han og døren forble låst =() Diablo 2 tok jeg opp igjen her en dag, var morsomt da det kom ut, men nå ser jeg vel egentlig bare store mangler i spillet. Alt for lite quests og veldig repetitivt. Så gå du etter gameplay, er baldur's gate absolutt et bra alternativ =)
Enceladus Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Baldurs Gate Tutu er en mod som gir deg mulighet til å spille eneren med 2erns oppgraderte grafikkmotor. Da kan du bla ha høyere oppløsninger. Merk også at selvom høyere oppløsninger enn 800x600 er tilgjengelig i Baldurs gate 2. Så vil noe mer enn 1024x768 ødelegge sidemenyene. Jeg kjører BG2 i oppløsningen 1024x768 i vindu modus. Da ser spillet pent ut. Edit: Fallout er vist heller ikke nevnt her ser jeg. Herlig postapokalyptisk rollespill som er verdt å sjekke ut. Både eneren og toeren. -Fallout 1 -Fallout 2 Anbefaler å kjøre dette spillet i vindu modus også. Da ser det mye penere ut. Endret 7. juni 2007 av Mr. Gnom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå