Gå til innhold

Får man ikke PM ang. sletta poster?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

 

Å sende PM til alle som får eit innlegg sletta ville tatt veldig lang tid. I dei fleste tilfeller skal det informerast i tråden dersom innlegg er sletta, men å sende PM blir ikkje gjort. Det er ofte me må slette tosiffra antal innlegg, det er då unødvendig å sende ein bråte med meldingar i staden for å informere i tråden.

 

Det er klart at ein glipp skjer her og der, det er fort gjort å gløyme å informere om kva som er gjort. :)

Lenke til kommentar
Greit at det var et offtopic spørsmål der, men er det for mye stress å gi beskjed om at innlegget er sletta, og hvorfor?
Du skriver jo at det er offtopic og så forventer du at man skal gi deg melding om hvorfor det er slettet? Det vet du jo selv før du i det hele tatt poster. ;)

 

Som det står i nettiketten vedrørende spam:

Spam er også det å poste innlegg i en tråd som ikke er i samsvar med trådens opprinnelige tema.....Spam generelt vil bli slettet fra forumet hvis oppdaget og du vil som regel få beskjed om at spam laget av deg har blitt slettet, enten i form av en PM eller en beskjed fra moderatoren i tråden. Forvent derimot ikke at du alltid vil få beskjed, da dette er et stort problem på forumet og det er mye arbeid å sende slike private meldinger med all nødvendig informasjon

Lenke til kommentar

Det kreves ikke at moderator sender pm til brukere hver gang man sletter ett innlegg. Dette har man rett og slett ikke kapasitet til. Men i de aller fleste tilfeller vil man enten få en pm eller det vil bli gitt beskjed om i tråden hvor innlegget blir slettet. Det er sjeldent noen ikke får beskjed i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg ikke på hele prosessen, men det det tar å kopiere malen, trykke på PM knappen og lime inn.

 

Kan være forskjellige grunner fra person til person om hvorfor posten ble slettet.

Så det kan bare være en litt lenger mal som tar for seg de forskjellige mulighetene til hvorfor den ble slettet.

Lenke til kommentar

Eg synest heller autosvaret for innlegg som er sletta bør endrast litt. Er nokon usikker på kvifor eit innlegg vart sletta så ta kontakt på PM. Å sende PM til 5-10 stykk for spam/off-topic i ein tråd tar ikkje 5-6 sekundar.

 

I tillegg får du sikkert svar frå halvparten, som igjen tar tid.

Lenke til kommentar
Greit at det var et offtopic spørsmål der, men er det for mye stress å gi beskjed om at innlegget er sletta, og hvorfor?
Du skriver jo at det er offtopic og så forventer du at man skal gi deg melding om hvorfor det er slettet? Det vet du jo selv før du i det hele tatt poster. ;)

 

8836422[/snapback]

 

Jah... men det var ikke BARE offtopic.

 

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

8836277[/snapback]

 

Hvor ble den flytta fra? Jeg trodde jeg hadde posta den her..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...