Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekket med Idedata nå, og min sendes i dag! :D Gleder meg! :dribble::dribble:

 

Da blir det å legge inn TomTom/PhonePad og overklokke litt før ferien starter neste mandag. Skal prøve å hoste opp en liten "anmeldelse" etter ferien.

 

Edit: Har fått pakkenummer og alt... :D

Endret av Nimitz
Lenke til kommentar

Jeg fikk min i nå! Minianmeldelse: Den er drit digg!

 

Mitt første spørsmål: setter dere på det plast klistremerket over skjermen?

Jeg føler at det ødlegger litt av den cleane finishen.

Men hvis ekspertene her på forumet anbefaler det så...

Endret av Ringo
Lenke til kommentar
Jeg fikk min i nå! Minianmeldelse: Den er drit digg!

 

Mitt første spørsmål: setter dere på det plast klistremerket over skjermen?

Jeg føler at det ødlegger litt av den cleane finishen.

Men hvis ekspertene her på forumet anbefaler det så...

9082446[/snapback]

Du mener skjermbeskytteren?

Den bruker jeg. Det er litt vanskelig å få den festet riktig, dvs. uten at det er noe mellom skjermen og folien. Jeg vasket den flere ganger fordi jeg fikk støv som klistret seg til den kleblige overflaten. Det er helt OK at det er litt vann på filmen når du fester skjermbeskytteren, dette drar du ut med et bankkort. I en dag eller to kommer det til å være som et "oljelag" på skjermen, men vannet fordamper og du kan ikke se filmen.

Det er ingen bakdeler med skjermbeskytter, bare fordeler ....

 

Tobias

Lenke til kommentar
da bestiller jeg en touch fra elkjøp til 3995  :D

har jeg gjort et bra kjøp?

9082996[/snapback]

 

Ikke lavere pris noe sted, men spørs hvor lang leveringstid det er...

9083024[/snapback]

 

dette var det billigste stedet, vet ikke hvor lang leverings tid det er, men det stod at de hadde den på lager i hvertfall

 

eller jeg har ikke bestilt den enda men skal det i løpet av dagen

Endret av mariusgh
Lenke til kommentar
da bestiller jeg en touch fra elkjøp til 3995  :D

har jeg gjort et bra kjøp?

9082996[/snapback]

 

Ikke lavere pris noe sted, men spørs hvor lang leveringstid det er...

9083024[/snapback]

 

dette var det billigste stedet, vet ikke hvor lang leverings tid det er, men det stod at de hadde den på lager i hvertfall

 

eller jeg har ikke bestilt den enda men skal det i løpet av dagen

9083028[/snapback]

 

Som nevnt i tidligere post, hadde de den ikke på lager på lørdag da jeg ringte. Lagerbeholdningen som vises på nettsidene stemmer ikke. Gjelder også Lefdal. Hun jeg snakket med visste ikke når de fikk inn ny forsyning. Er jo en bra pris hvis en ikke har det travelt i alle fall. Du kan jo ev ta en telefon til Amentio og spørre om de har den på lager? Marginal prisforskjell... :)

Lenke til kommentar
da bestiller jeg en touch fra elkjøp til 3995  :D

har jeg gjort et bra kjøp?

9082996[/snapback]

 

Ikke lavere pris noe sted, men spørs hvor lang leveringstid det er...

9083024[/snapback]

 

Jeg bestillte min fra Elkøp på torsdag klokken 16:30 og fikk hentelapp på posten på lørdag. Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
åssen er det å skrive meldinger?

går det treigt eller går det veldig bra?

9083966[/snapback]

 

Jeg synes det går veldig greit å skrive meldinger med Touch. Jeg har ikke de største fingrene så jeg klarer faktigst å skrive med det tastaturet som er i windows. Mend hvis du laster ned PhonePad (link til den i første post) går det enda fortere. PhonePad ser så å si ut som et vanlig telefon tastatur med tall og flere bokstaver på hver knap og har t9 ordbok. (kan se et bilde av PhonePad i en av de tidligere postene)

 

hmm.. du mente kansje åssen det er å skrive med N73 du.. den kjenner jeg ikke til

 

ialu

Endret av ialu
Lenke til kommentar
åssen er det å skrive meldinger?

går det treigt eller går det veldig bra?

9083966[/snapback]

 

Jeg synes det går veldig greit å skrive meldinger med Touch. Jeg har ikke de største fingrene så jeg klarer faktigst å skrive med det tastaturet som er i windows. Mend hvis du laster ned PhonePad (link til den i første post) går det enda fortere. PhonePad ser så å si ut som et vanlig telefon tastatur med tall og flere bokstaver på hver knap og har t9 ordbok. (kan se et bilde av PhonePad i en av de tidligere postene)

 

hmm.. du mente kansje åssen det er å skrive med N73 du.. den kjenner jeg ikke til

 

ialu

9084082[/snapback]

 

neinei, jeg mente htc touch :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte også HTC touch på elkjop i dag.. Jeg ringte fikk beskjed om at lagerstatus på internett var feil.. Men heldig hvis fant mannen på i andre enden ut at det var to stykker på elkjøp på lørenskog.

 

Jeg skulle da få den ene til 3995+frakt og skulle regne med å få den på onsdag. Da den ble sendt i dag.

 

Så mariusgh, jeg tror du må vente en stund, da dem egentlig er tomme. For de var tomme da jeg ringte i dag klokka 12..

Endret av NeXz
Lenke til kommentar

spørsmål til dere som bruker phonepad?

 

hver gang jeg slår på htc touchen min....og jeg skal skrive noe.....kommer den preinstallerte tastaturen opp....istedenfor phonepad.... og da må jeg hente den fra "alternativ".

 

er det ikke mulig å sette phonepad til mitt 1. valg?

Lenke til kommentar
spørsmål til dere som bruker phonepad?

 

hver gang jeg slår på htc touchen min....og jeg skal skrive noe.....kommer den preinstallerte tastaturen opp....istedenfor phonepad.... og da må jeg hente den fra "alternativ".

 

er det ikke mulig å sette phonepad til mitt 1. valg?

9084737[/snapback]

Som skrevet tidligere i tråden så kan du bruke Pocket Tweak (google).

 

Sjekk mitt tidligere innlegg for instruksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...