Gå til innhold

Wii harddisk på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er/blir mulig å laste ned gamecube spill til wii?

8790804[/snapback]

 

Det tviler jeg sterkt på, da er liksom hele greia med bakoverkompatibilitet til GC disker helt unødvendig.

8791628[/snapback]

Oi.. Skrev feil.. Skulle skrive GameBoy spill. :!: Spør igjen..

Lenke til kommentar

Harddisk som det ultimate lagringsmedium er så last decade. Nintendo har gjort det eneste rette, satse på flash-minne, en mye raskere og mer robust teknologi som har samme kapasitet som harddiskene hadde for en ti års tid siden. Legg heller mer vekt på å videreutvikle minnekort til å håndtere større datavolum.

Lenke til kommentar

Synes de bør gjøre en slags alternativ støtte til minnekort jeg. Får jo minnekort på minst 4 GB idag, og det er nok for mine demoer synes nå jeg. Vet ikke helt om jeg liker tanken på en ekstern harddisk, den må isåfall være veldig smart laget. Kanskje som en liten vit boks som man legger Wii'n oppå, eller om man kan bytte ut stativet når man lar Wii'n stå (den grå) til en harddisk eller lignende.

Lenke til kommentar

Ooh... det hadde vært nice med en slik harddisk ZyberZone.. en som byttet ut stativet hadde vært lekkert! (dersom de gjør det på god måte selvfølgelig..) Vet ikke helt om en harddisk hadde vært noe for meg i utgangspunktet.. jeg har ikke plass-mangel på Wii'en nå iallefall.. men, hadde vært gøy å se.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...