Gå til innhold

Bør det være lov å diskutere pris på WoW-kontoer?


Bør det være lov å diskutere pris på WoW-kontoer på forumet?  

231 stemmer

  1. 1. Bør det være lov å diskutere pris på WoW-kontoer på forumet?

    • Ja
      141
    • Nei
      105


Anbefalte innlegg

Irrelevant.

Kanskje for deg, men ikke irrelevant for en debatt generelt om hva det er lov å diskutere på dette forum ut fra hva som står i EULA eller Terms of Agreement.

8791572[/snapback]

 

EULA er ikke retningslinjen for dette forumet. Det er kun på noen områder at EULA stemmer med reglene. hwno har tillatt diskusjoner som går utover EULA i flere tilfeller.

 

Når det gjelder det du siterte, så sa jeg mer enn det ene ordet. Jeg sier at Blizzard forbyr ingame kommunisering med den andre faction. Men de forbyr ikke kommunikasjon utenfor spillet. Og det har hverken jeg eller hwno foreslått å forby heller. Jeg synes skillelinjen er veldig grei her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg må få presisere, i tilfelle nokon var i tvil, at utfallet av undersøkelsene ikkje vil bestemme om det skal bli akseptert eller ei. Det blir kun brukt som ein del av vurderingen, til slutt vil det bli avgjort internt. Årsaken til at desse undersøkelsene vart gjort er for å få dykk som brukarar med i diskusjonen i staden for å etablere regler som kun er diskutert internt. Tenkte eg ville opplyse om dette sidan det ikkje kom så godt fram i førstepost.

 

Undersøkelsene vil sannsynlegvis snart bli avslutta, det ser ut som dei fleste har fått avgitt sin stemme. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...