Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nok ganske like erfaringer vi da. Hvor lang batteritid klemmer du ut med 6-cellebatteriet? Har 9-celle, men vurderer et 6celle ved siden av. Mitt holder drøye 6 timer med surfing, kan kanskje nærme med 7 om jeg er veldig forsiktig. Er enig i fjernkontrollen, den er litt billig og følsom på vinkel og avstand. Men bruker den ikke mye. Er derimot fornøyd med øreproppene som fulgte med. Sammenlignet med mine Beyerdynamic 770 pro låter de ikke dårlig, bare ikke like bra. Resten, skjerm, byggekvalitet og lyder er veldig bra! Totalt sett veldig fornøyd!

 

6-cellers batteriet fungerer i ca 3 timer. virker so 9-cellers er temmelig overlegent. kanskje jeg skal sponse et sånt en gang i fremtiden.

nei, mener ikke at øreproppene er dårlige, ble overrasket. men syntes de var veldig "bassy". men fin lyd.

lyden fra pc-høytalerne er en annen sak (som jeg glemte å nevne istad, men ikke gidder å legge til nå)

Lenke til kommentar
Noen som har merket at panelet hvor touchknappene sitter er svært oppskrapet?

Edit: Glem, var jo enda et syltynt lag med plast der. Ble utrolig blankt og fint nå. :)

 

hehe.. fort gjort : p

 

Er det rart maskinen får et dårlig rykte ? ;D

Hehe, kan ikke si jeg har noe å utsette på den akkurat. Kjører Ubuntu 7.10 og Compiz Fusion samt Enemy Territory Quake Wars som en drøm. Eneste som ikke funker i Ubuntu er den integrerte mikrofonen, men det klarer jeg nok å leve med til det blir fikset.

Gled deg.

Lenke til kommentar
bestilte min 03. okt og fikk estimert leveringsdato 02. nov. er litt redd for at noe er gått galt med bestillingen, da den ikke er satt i produksjon en gang.. er dette normalt? BTW bestilte med N-kort, LED skjerm, GF8400m gs og fingeravtrykkleser

 

du kan være uheldig at de er tomt for N kortet eller fingreavtrykkleseren

 

ser noen nettbutikker får ikke N-kortet før i november....

Lenke til kommentar

Jeg kan fremdeles ikke se at noen har svart på dette med link til schenkers tracking-tjeneste. Har forsøkt mange ulike steder innenfor Schenker-nettsidene, men klarer ikke spore sendingen.

 

Spørsmålet blir da: kan noen av dere som allerede har mottatt link til sporingstjenesten (uansett hvilket dell-produkt dere har kjøpt) oppgi denne til meg, så jeg kan forsøke å spore pakken med mitt sendingsnummer ?

 

Edit: dere kan selvfølgelig fjerne deres ordrenummer, for å slippe å oppgi "personlig informasjon". : )

Endret av Rymored
Lenke til kommentar
Bare lurer..

 

Er det noen som har bestillt denne med rødt lokk, eller går det i svart for alle?

 

Og er det virkelig noe vits med fingeravtrykk leseren, blir det penere med eller uten?

 

Jeg syns hvertfall at fingeravtrykk leseren er meget kjekk og ha. Bare å sveipe fingeren over når du skal logge inn i win, logge på forskjellige nettsteder etc :)

Lenke til kommentar
Bare lurer..

 

Og er det virkelig noe vits med fingeravtrykk leseren, blir det penere med eller uten?

 

Jeg syns hvertfall at fingeravtrykk leseren er meget kjekk og ha. Bare å sveipe fingeren over når du skal logge inn i win, logge på forskjellige nettsteder etc :)

Også kan man jo starte forskjellige programmer med forskjelige fingre også!

Lenke til kommentar
Bare lurer..

 

Er det noen som har bestillt denne med rødt lokk, eller går det i svart for alle?

 

Og er det virkelig noe vits med fingeravtrykk leseren, blir det penere med eller uten?

 

Jeg har rødt!! det er det som er tøft.. skiller seg litt ut fra mengden og litt sprekere farge. alle PC-er er jo sorte

Lenke til kommentar
Bare lurer..

 

Er det noen som har bestillt denne med rødt lokk, eller går det i svart for alle?

 

Og er det virkelig noe vits med fingeravtrykk leseren, blir det penere med eller uten?

 

Jeg har rødt!! det er det som er tøft.. skiller seg litt ut fra mengden og litt sprekere farge. alle PC-er er jo sorte

 

eller sølvgrå...

Lenke til kommentar

Jeg er radioamatør, og iblant stikker vi til skogs eller til fjells og kjører kortbølgekontakter over hele verden.

Da er det fint å ha en liten kraftig bærbar til logging av kontakter, gå på nett og surfe, sjekke mail, blogge osv.

 

I tillegg vil jeg bruke maskinen til koding av video jeg legger ut på nett, min hjemmemaskin er en Pentium D 2.8GHz som ikke er den kjappeste i disse dager. Dette er kanskje det maskinen får mest av å gjøre på. Tenker den er en god del kraftigere på videokoding enn hjemmemaskinen min, og jeg gjør denslags flere timer daglig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fjty4al9
Bare lurer..

 

Er det noen som har bestillt denne med rødt lokk, eller går det i svart for alle?

 

Og er det virkelig noe vits med fingeravtrykk leseren, blir det penere med eller uten?

 

etter 3 år med en acer ferrari (som forøvrig er rød) fant jeg ut at det var på tide med en annen farge, så jeg bestilte nok den sorte )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...