Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her gjelder det tydeligvis å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt...

 

Etter et halvt døgn i produksjon har min nå blitt justert tilbake til "produksjon ikke startet". I min gråtkvalte fortvilelse ringte jeg til Dell, hvor en ung dame kunne fortelle at dette ikke var uvanlig og at produksjonen nok først hadde startet, men at de så sannsynligvis hadde gått tom for deler.

 

Dette er ikke godt for nervene..

Lenke til kommentar
Her gjelder det tydeligvis å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt...

 

Etter et halvt døgn i produksjon har min nå blitt justert tilbake til "produksjon ikke startet". I min gråtkvalte fortvilelse ringte jeg til Dell, hvor en ung dame kunne fortelle at dette ikke var uvanlig og at produksjonen nok først hadde startet, men at de så sannsynligvis hadde gått tom for deler.

 

Dette er ikke godt for nervene..

 

Hum.. nå skal jeg innrømme gleden fort ble snudd til nervøshet. Skal vel ikke se bort i fra at det samme kan skje med min ordre da. Har beklageligvis ikke ordrenr. og slikt tilgjengelig nå, så jeg får ikke sjekket før i kveld : | Får bare krysse fingrene så lenge, og håpe på det beste..

Lenke til kommentar
Noen som har link til ei side som forklarer hvordan man fikser nye drivere til skjermkortet (nvidia)? Evt. en direktelink med allerede modifisert driver. Jeg vil spille Bioshock, men driveren til Dell er jo for gammel og det går jo som de fleste vet, ikke å bruke de fra nvidia.com.

 

1. Last ned nyeste referansedrivere fra nvidia.com

 

2. Gå inn på www.laptopvideo2go.com, last ned tilhørende *.INF fil til driverversjonen du har hentet.

 

3. Bytt ut tilsvarende *.INF fil fra nvidia sin driverpakke med den du har lastet ned.

 

4. Installer driverne på nytt.

 

Enjoy :)

 

Får ikke dette til, kan noen forklare meg hvordan jeg nå enklest mulig skal få oppdatert driverene til GeForce-kortet?

Lenke til kommentar
Får ikke dette til, kan noen forklare meg hvordan jeg nå enklest mulig skal få oppdatert driverene til GeForce-kortet?

 

På samme siden finner du også driverpakker som er ferdig justert for bærbare skjermkort. Bare velg ut den versjonen du vil bruke som passer ditt operativsystem. Nyeste pleier å fungere bra.

Lenke til kommentar

Noen som opplever at harddisken jobber når den ikke trenger?

 

Jeg har skrudd av indeksering for hurtigsøk, og jeg har avinstallert Google desktop, så skjønner ikke hvorfor det høres ut som om harddisken skriver/leser bittelitt nesten hvert sekund når maskinen er helt idle eller jeg er på msn eller nettsider? Det virker som stadige hyppige små lese-/skriveoperasjoner, med 1-4 sekunders mellomrom, og det stanser aldri.

 

Har ikke opplevd dette med annen laptop eller stasjonær.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...