Selvin Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjøpte via Steam for 2 dager siden, det funka knirkefritt det
BigJackW Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Jeg kjøpte det nå med PayPall, knirkefritt det også.
Isbilen Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Skepsisen overfor nettbetaling er sitt eget beste motargument.
Reeve Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 kan noen overbevise faren min at og kjøpe gmod 10 er ikke farlig. at det ikke vil ta penger fra kontoen din. han vil ikke kjøpe fra amrikansk side ... 8780151[/snapback] Vel, Steam er trygt Det kan du si til han. Si at de er en bedrift med mange millioner, hvis ikke milliadrer i inntekt hvert år, at de selger flere tusen spill hver dag, og alt dette foregår gjennom VISA/MasterCard etc. Og at slike seriøse bedrifter ikke svindler. (litt dårlig formulert, men du tar poenget)
Mr. Fiskum Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Du kan si at hvis valve/steam stjeler, så dreper de seg selv.. Og valve/steam er et proffesjonelt firma så det er like så trygt (og billigere) å kjøpe det gjennom steam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå