Gå til innhold

Ny expansion pack rundt hjørnet?


Anbefalte innlegg

WoW var rett og slett genialt helt fram til endgame, dette er ganske normalt i alle MMORPG, men det tok å kort tid å komme seg til endgame instancer..

 

Første gang man tok MC eller Onyxia, det var tider, vi hadde ingen taccs og bruke sjukt lang tid på hver mob, og hylet når han bosser var nede var sjuk. Den spillegleden kommer aldri igjen, og for meg ser det egentlig ut til at wow egentlig ikke skulle være noe mmorpg uten slutt, det passer bare ikke inn. Alt for lett å komme seg dit, og når man er der kjeder meg vettet av seg.

8780029[/snapback]

 

Ragnaros og siden Nefarian var de største høydepunktene mine før BC , husker jeg jublet så høyt da vi tok Nef at naboen spurte meg dagen etter om jeg hadde vunnet i lotto :D

8780362[/snapback]

 

BlackWing Lair er, og vil alltid forbli min favoritt instance!!

Synd at jeg aldri har fått prøvd den på offisielle servere da, bare private..

Siden jeg aldri har giddi å grinde godt nok utstyr for å få være med inn..

 

Kanskje jeg kan ta meg en tur med min Level 70 Troll Rogue?

Har ikke noe supert gear, men en level 70 Rogue er vell strengt tatt bedre enn da tidens level 60 Epic Rogues?

 

Er det noe pre-quest jeg må gjøre får å kunne komme meg inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare de kunne fjernet dishonorable kills slik at det var mulig å raide byer, husker i starten var det sjukt gøy å joine sammens med 50-60 andre og raide forskjellige byer. Etter 5 min kom highlvls som reddet byen og tok over kontrollen!

 

Og når man selv opplevde raids på byer droppet man alt man hadde i hendene for å joine fighten for å beskytte! :love:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Bare de kunne fjernet dishonorable kills slik at det var mulig å raide byer, husker i starten var det sjukt gøy å joine sammens med 50-60 andre og raide  forskjellige byer. Etter 5 min kom highlvls som reddet byen og tok over kontrollen!

 

Og når man selv opplevde raids på byer droppet man alt man hadde i hendene for å joine fighten for å beskytte!  :love:

8780448[/snapback]

 

Levd i en hule siste halvåret?

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Bare de kunne fjernet dishonorable kills slik at det var mulig å raide byer, husker i starten var det sjukt gøy å joine sammens med 50-60 andre og raide  forskjellige byer. Etter 5 min kom highlvls som reddet byen og tok over kontrollen!

 

Og når man selv opplevde raids på byer droppet man alt man hadde i hendene for å joine fighten for å beskytte!  :love:

8780448[/snapback]

 

Dishonourable kills er jo.. Ja :thumbdown:

 

Hvert fall mye av det.. Det ville vell aldri, og jeg gjentar aldri! Vært noe dishonourable med at en Alliance dreper en Horde, eller motsatt.. Uansett level, eller hva det måtte være.. Krig er da krig.. Da slakter du vell alle og en hver..

 

Sykt irriterende når du får dishonourable kills fordi noen andre i gruppa er idioter nok til å måke ned civillians..

Lenke til kommentar
Bosser blir høyere level hvis det er folk høyere enn 60 i instancet.

8780545[/snapback]

 

Det er jo bare.. Herregud! Noe så idiotisk..

Så jeg da, som har ventet til jeg klarte å bli level 70 for å kunne endelig kanskje stille opp med noe imot folka der inne.. Er nå nødt til å grinde i flere timer for å skaffe bra nok utstyr nå også.. Uff!

Lenke til kommentar
Dishonourable kills er jo.. Ja :thumbdown:

 

Hvert fall mye av det.. Det ville vell aldri, og jeg gjentar aldri! Vært noe dishonourable med at en Alliance dreper en Horde, eller motsatt.. Uansett level, eller hva det måtte være.. Krig er da krig.. Da slakter du vell alle og en hver..

 

Sykt irriterende når du får dishonourable kills fordi noen andre i gruppa er idioter nok til å måke ned civillians..

8780553[/snapback]

 

Dishonorable kills ble fjernet fra spillet når TBC kom. Nå kan du altså drepe Mushroom Seller'en i TM så mye du gidder uten å bli straffet for det ;-)

Lenke til kommentar
Bosser blir høyere level hvis det er folk høyere enn 60 i instancet.

8780545[/snapback]

 

Det er jo bare.. Herregud! Noe så idiotisk..

Så jeg da, som har ventet til jeg klarte å bli level 70 for å kunne endelig kanskje stille opp med noe imot folka der inne.. Er nå nødt til å grinde i flere timer for å skaffe bra nok utstyr nå også.. Uff!

8780573[/snapback]

 

Du trodde virkelig ikke du skulle klare level 60 40 manns raid-instances alene?

 

Ohgod.. :ermm:

Lenke til kommentar
Bosser blir høyere level hvis det er folk høyere enn 60 i instancet.

8780545[/snapback]

 

Aq20 er da så lett nå på 70 at jeg griner, tror ikke de bossene er blitt noe vanskligere, har ikke vært i onyxia Mc eller BWL, men AQ 20 og ZG er cake no på level 70

Lenke til kommentar
Har hørt at det skal komme en ny expansion pack i 2008 ... (Bare rykter)

8780710[/snapback]

 

Blizzard har sagt de har lyst til å gi ut en expansion i året. Dvs en gang iløpet av 2008. Men kjenner jeg dem rett så tar ting tid... så det blir neppe før mot slutten av året hvis det ikke blir forsinket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...