Gå til innhold

Jenter med FOR mye sminke.


Jenter med FOR mye sminke, bra og sexy?  

376 stemmer

  1. 1. Jenter med FOR mye sminke, bra og sexy?

    • Helt topp, de gir meg kick.
      16
    • Tja, passe mye er greit.
      79
    • Nei, for mye turn me off.
      250
    • Bryr meg ikke om jenter med sminke.
      12
    • Liker gutter med sminke.
      10
    • Sminke? hva er det for noe?
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker dårlig selvtillit med en gang jeg ser en jente som er oversminket. Turn off!

8785227[/snapback]

 

Enig! Jenter med for mye sminke er ikke bra. Det beste er en mellomting der man ser det naturlige samtidig som bruker sminke for å se "freshere" ut.

Lenke til kommentar

Gjennomført sminke ser bra ut.

 

De i klassen min som har ti tonn med mascara og brunkrem bryr seg faktisk mindre om hva de går med enn en del andre som bruker mye mindre sminke.

Sminketrollene går ofte i slaskete klær, men de som ikke driver med overforbruk av sminke går med "normale" klær.

Lenke til kommentar
Det er en jente i klassen min som bruker så utrolig mye sminke, hun står forran speilet hele tia. Åhh det er så irriterende, man ser ikke forskjell på hun om hun sminker seg mer uansett. :mad:

8789700[/snapback]

Det var jo også en ting og hisse seg opp over?

 

Og dessuten en litt små-retarded poll. Du burde omformulere det til "mye sminke" i stedet for "for mye sminke", for med den siste formuleringen sier jo resultatet seg selv. "For mye sminke" er alltid negativt, men "mye sminke" kan være både positivt og negativt avhengig av personlige preferanser.

 

On-Topic: Så lenge jenter ikke bruker så mye sminke at man får hakeslepp når man ser dem sminkeløse kan de godt bruke en del.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i deg:) Jenter bruker for mye sminke... Husker en venninne av meg skulle låne "rouge" av meg da.

Hun bare : " Har du solpudder?!". Jeg bare: "Hva er det..?".. Huff:) Er ikke bare bare å følge med:P

 

Mange føler seg vel bedre med masse sminke. Virker som mange jenter prøver å kopiere de såkalte glamouremodellene...

 

Men glamourmodellene er ikke så pene de heller. Ikke engang Helene Rask er pen uten photoshopredigering...;)

 

Så hu på tv, begynner å dra på åra. fått masse rynker og ekke så fin som hun er i bladene neI=)

Lenke til kommentar

Aldri skjønt meg på sminke som pudder, brunkrem osv. Det herper jo bare huden mer, da den ikke får puste skikkelig.

Selv bruker jeg minimalt med sminke. Eyeliner og mascara det går mest i, men hender jeg slenger på litt diskret øyenskygge om det er noe spesielt. Men that's it.

 

Finest når det ser naturlig ut.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ja, Umgdommer (jenter) har begynt å bruke mye sminke, jeg bruker selv smike, men jeg overdriver absolutt ikke.. Jenter i nåtiden dypper HUE I BRUNKREM JOOO =// :ohmy: UHH,, ikke et vakkert syn assz,, men de synes selv de ser bra ut, såå Hvorfor bry seg?? synd på de som ikke vet at de fleste synes at de ser ut som brunkrem-klovner :)

Lenke til kommentar

Har heldigvis kommet i den alderen hvor mine jevnaldrende kvinner har lært seg hvordan de skal påføre sminke uten at det ser unaturlig ut. Overdreven bruk av brunkrem, solpudder, mascara etc er i høy grad et ungdoms- og videregående skole-fenomen.

 

Jeg tilhører den gruppen som foretrekker jenter som sminker seg og faktisk bryr seg hvordan de ser ut, fremfor joggebuksegenerasjonen som ikke tenker nevneverdig på hvordan de fremstår rent utseendemessig.

 

Det samme gjelder naturligvis for menn. Uflidde, ubarberte mannfolk er ikke direkte snasent det heller.

Lenke til kommentar

Bruker ikke sminke i hverdagen. Kansje en og annen dag jeg føler for å ha på maskara. Ellers er det helt naturell. :p Bruker litt dekkstift da hvis den stygg kvise skulle komme. Ellers er det på fest jeg bruker sminke. (og da får man gjerne mange reaksjoner: Åhh så peeen du var ikveld!! osv ) SÅ da føler man at det bra. Heller det, enn at folk sier: Åhh du ser trøtt og sliten ut!! Hvis det kommer en som man er vandt til sminke, og komme Usminka. De ser naken ut på en måte.

Lenke til kommentar

Jeg bruker bare mascara og litt brunkrem. Blir ufattelig bleik om vinteren, så bruker brunkremen da. Også for å fjerne kviser eller lignende. Men prøver å gjøre det så naturlig så mulig, ikke pent om man ser at jenta bruker sminke. Hender jeg bruker lipgloss og kanskje lit solpudder når jeg skal pynte meg, men lipglossen forsvinner fort av ettersom jeg synes den er irriterende, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg bruker sminke daglig, men det handler mer om å fremheve trekk på en naturlig måte. Få litt farge, liv i ansiktet liksom. I festsammenheng kan jeg godt se litt mer sminka ut. Det er jo bare gøy det.

Vi jenter er i grunn heldige som kan pynte på utseende :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...