Gå til innhold

G9x info tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Raptor,21/08-2007 : 00:09]
Kan Asus P5N32-E SLI brukes sammen med GeForce 9800? Har kortet PCI-Express 1.0 eller 1.1?

9326330[/snapback]

1.1

9326554[/snapback]

Hvis du leste noen poster lenger opp, så ser du at hvertfall dette kortet har PCI Express 1.1 :)

9329443[/snapback]

Bestilte et slikt kort nå :thumbup:

9331889[/snapback]

Da tror jeg du har gjort et godt valg :)

9332236[/snapback]

Er dere sikre på om han spurte om HK eller Skjermkort har PCIExpress 1.0, og 1.1? :p, ser ut som dere svarte på HK, for blir ikke 9800 PCIExpress 2.0?

Endret av WheelMan_92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke vi kutte alle spørsmålene om "fungerer 9800 på mitt hovedkort xxxx"

Dette vet vi ikke, og det kommer til å bli annonsert når lanseringen nærmeg seg!

Skrevet

Dette vet vi ikke, og det kommer til å bli annonsert når lanseringen nærmeg seg!

9333653[/snapback]

HURRA :!: endelig noen som kanskje får satt en stopper for denne tåpelige diskusjonen... skjønner ikke hvorfor at folk spør om ting som ingen kan si noe om :p

Den som venter får svar :w00t:

Skrevet

Ok litt mer info.

Siste jeg har hørt er at nVidia er veldig fornøyde med siste revisjon. Første samples (ut til utviklere og partnere) skal være klare i løpet av september.

Pressen får sine kort i slutten av oktober. "Editors-day" er også i slutten av oktober.

Skrevet

9333653[/snapback]

Kan vi ikke også stoppe og spamme forumet (sorry, må bare skrive dette)

og la folk spørre om det de vil... Det er lov å spørre ;)

Skrevet
Raptor,21/08-2007 : 23:44]Kan ikke vi kutte alle spørsmålene om "fungerer 9800 på mitt hovedkort xxxx"

9333653[/snapback]

Kan vi ikke også stoppe og spamme forumet (sorry, må bare skrive dette)

og la folk spørre om det de vil... Det er lov å spørre ;)

9336367[/snapback]

Ja, men når de fortsetter og spørre når det står tidligere i tråden, at det er ingen hovedkort som støtter det enda, så ser jeg det litt unødvendig...

Skrevet
Dette med dedikerkt PPU. Noen som vet noe om den?

Vil den være like kraftig som Ageia sin, evt. kraftigere?

9337954[/snapback]

AGEIA PPU er ikke mer enn en prosessor som er giret for FP ytelse, noe en GPU allerede er.

Skrevet

Må si jeg gleder meg til dette :)

Jeg tror at jeg heller skal vente med å ta en liten oppgradering på PCen, og kjøper heller 9800, og en Penryn/Yorkfield ;)

Skrevet

Jeg tror at jeg heller skal vente med å ta en liten oppgradering på PCen, og kjøper heller 9800, og en Penryn/Yorkfield ;)

9343697[/snapback]

Du er ikke den eneste som har tenkt på det. ;)

Skrevet
AGEIA PPU er ikke mer enn en prosessor som er giret for FP ytelse, noe en GPU allerede er.

9340049[/snapback]

Så man trenger ikke en ekstra prosessor for fysikk, for å få disse ekstra fysikk funksjonene?

Skrevet
Som alt annet, er det integrert. AGEIAs marked forsvant fort...

9344878[/snapback]

Synd det der.

Ideen var/er jo genial, men med den nye GPU-arkitekturen med unified shadere så er det like enkelt å programmere GPU til å prosessere fysikk-data som grafikk-data.

Ageia hadde egentlig fortjent en bedre skjebne :cry:

Skrevet

9343697[/snapback]

Du er ikke den eneste som har tenkt på det. ;)

9343723[/snapback]

Er nok flere som har tenkt på dette ja... For min del skal Crysis kjøres på max koste hva det koste vil :dribble:

Skrevet

De nye 45nm CPU'ene yter 5% bedre på samme klokk. Den beste delen er at de produserer mindre varme = høyere klokk. ;)

- punk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...