Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jorn79: Hvorfor ikke 710?

 

Jeg tror denne HP telefonen kommer til å bli grisebillig for de som kjøper mye av en stor HP partner. Akkurat som PDA'ene i sin tid. Stor kunder av HP fikk jo PDA'er slengt etter seg (og disse pda'ene kostet MYE om du skulle kjøpe dem i butikker)

 

Tipper dette produktet er lansert for å kunne tilby tjenester og produkter rundt IP telefoni osv. Antar også at dette produktet er noe de kommer til å kjøre mot partnere og deres kunder i stedet for de store forbruker butikkene og deres kunder (altså vanlige forbrukere/mannen i gata)

Lenke til kommentar
Likte denne jeg. Men er avhengig av UMTS. WLAN er for mitt bruk dødfødt. Likte også batterilevetiden. Windows er også et pluss, men ikke essensielt.

 

Vurerer HTC Mteor...

 

Noen andre tips?

8793832[/snapback]

 

Hadde nok holdt meg unna MTeOr grunnet en del ustabilitet(mulig det er fikset i de nyeste rom-oppdateringene), joysticken og at den begynner å bli gammel... HTC S710 kunne ha funket, men det er uten UMTS, så da er det faktisk bedre å gå for iPAq 510/514.

 

Valget for deg sånn sett er da kanskje å vente til S730 kommer ut(hvis den kommer ut da..)

 

Samme som s710, men med 400mhz cpu, 3G og GPS. :)

 

Forresten, tror nok denne telefonen kommer til å bli fokusert ut mot forbrukere, uten at jeg kan bekrefte det.

Lenke til kommentar
HTC S710 er plagsomt treg. Forhåpentligvis kan S730 bedre dette, men hva da med batteritiden, og er det OS'et som er for dårlig?

 

Vel, med S710 og 200mhz cpu + høy oppløsning gjør vel sitt for å gjøre telefonen treg :p Hehe!

 

Der er vel iPaqen en god del raskere :)

 

Men 400mhz på s730, da begynner vi å få fart på sakene ja... Får bare håpe den kommer til Norge da...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da fikk jeg en eske med 8 av disse inn på jobben i dag. Har sett og prøvd telefonen et par ganger før, men nå har jeg fått testet den litt bedre og førsteinntrykket er litt delt.

 

Det er først og fremst en utrolig fin størrelse på telefonen, glir veldig bra ned i alle lommer. Designet er ganske bra, ikke spennende men ser(og føles) meget solid. Når det gjelder tastelåsen som noen klager på her, prøv å holde den grønne knappen inne i 3-4sek ;-)

 

Når det gjelder det negative, så synes jeg WiFi funksjonen er lite brukervennlig. Jeg har hvertfall ikke klart å finne noen måte å låse den til nettverk på. Eller hvertfall prefere. Dette er ganske slitsomt da den plutselig prøver å bytte nett.

 

Siden jeg kun har testet den i noen timer har jeg ikke helt gjort opp en mening enda. Men førsteinntrykket er foreløpig for det meste positivt.

 

Edit: Den er forresten også meget rask i menyer ol.

Endret av GA
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...