Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge varer orgasme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Antarctica

Mener du multiorgasme? Det er ihvertfall slik at man holder igjen akkurat liiike før det kommer, og venter litt og deretter gjentar dette til man ikke klarer mer. Da blir det skikkelig orgasme når man har gjort det riktig!

 

Dette leste jeg på nettet ett sted.. :)

Lenke til kommentar
@Antarctica

Mener du multiorgasme? Det er ihvertfall slik at man holder igjen akkurat liiike før det kommer, og venter litt og deretter gjentar dette til man ikke klarer mer. Da blir det skikkelig orgasme når man har gjort det riktig!

 

Dette leste jeg på nettet ett sted.. :)

8764400[/snapback]

Det var akkurat det jeg mente =) Skikkelig vilt når man har god tid en dag :D

Lenke til kommentar
@Antarctica

Mener du multiorgasme? Det er ihvertfall slik at man holder igjen akkurat liiike før det kommer, og venter litt og deretter gjentar dette til man ikke klarer mer. Da blir det skikkelig orgasme når man har gjort det riktig!

 

Dette leste jeg på nettet ett sted.. :)

8764400[/snapback]

 

Det er ikke multiorgasme men å utsette den. Mulitiorgasme vil si at du får utløsning, samtidig klarer du og fortsette helt til du får enda en ny og på nytt igjen.

Lenke til kommentar
@Antarctica

Mener du multiorgasme? Det er ihvertfall slik at man holder igjen akkurat liiike før det kommer, og venter litt og deretter gjentar dette til man ikke klarer mer. Da blir det skikkelig orgasme når man har gjort det riktig!

 

Dette leste jeg på nettet ett sted.. :)

8764400[/snapback]

 

Det er ikke multiorgasme men å utsette den. Mulitiorgasme vil si at du får utløsning, samtidig klarer du og fortsette helt til du får enda en ny og på nytt igjen.

8768054[/snapback]

Multiorgasme er vel omtrent det samme som jeg forklarte vel? Bare at man faktisk kommer, men holder igjen spermet slik at penisen ikke blir slapp. (Gjøres med denne BC eller PC muskelen du har under pungen)

 

Men uansett, det er ihvertfall digg å pirre seg selv på den måten, og til slutt slippe det løs.. :p

Lenke til kommentar
Det er jo ikke multiorgasme med mindre du får flere orgasmer etter hverandre, og det er ikke nødvendigvis gitt at du får flere orgasmer selv om du bare peiser på.

8770371[/snapback]

Han sa jo nettopp at man peiset på til man kom, bare at man holder spermet igjen, sånn at man kan fortsette.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke multiorgasme med mindre du får flere orgasmer etter hverandre, og det er ikke nødvendigvis gitt at du får flere orgasmer selv om du bare peiser på.

8770371[/snapback]

Han sa jo nettopp at man peiset på til man kom, bare at man holder spermet igjen, sånn at man kan fortsette.

8770456[/snapback]

Yes, I did! :) Les igjennom hva jeg skrev en gang til bazukh! :)

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendigvis gitt at han da får orgasme igjen, er det? :p

8770561[/snapback]

Nei, men logikken ligger der.. :p Rettelse for de pirkete: Etter at man har fått en orgasme, holdt igjen spermet slik at man holder seg erigert, er det bare å kjøre på til den neste kommer. Slik kan du holde på til du ikke klarer mer.

(Det er sinnsykt vanskelig å holde igjen) :p

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...