Caliber Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Nå har prisen gått ned betraktelig hos de fleste webshopene som fører kabinettet, men prisen er fortsatt noe høy i mine øyne. Billligst får du cosmos foreløpig hos pcutstyr.no for 2071,-
ekwathne Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Den prisen er hvertfall for mye for meg. Greit nok at du får det du betaler for, men jeg klarer meg fint med billigere kabinetter.
Caliber Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Komplett samt flere har status ubekreftet 15.08 på kabinettet, men etter å ha vært i dialog med kundebehandler kunne de ikke bekrefte om kabinettet faktisk var på lager i løpet av morgendagen. I følge release-datoene på coolermaster sin offisielle side lanseres det 26. aug i danmark, så litt tålmodighet må man nok smøre seg med...
Caliber Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Samtlige webshoper som har Cosmos ubekreftet i systemene sine fortsetter å utsette ankomsten, selv venter jeg i spenning. Flere som ser frem til dette kabinettet?
ersa Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Kabinettet virker perfekt! Dette er som tatt ut fra drømmene mine. Støydempet, god plass til harddisker, vifter i bunn (støyer mindre da). Dersom prisen hadde vært hyggeligere hadde et vært i bestilling. Men med en så høy pris prøver jeg å finne alternativer.
Caliber Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Kabinettet virker perfekt! Dette er som tatt ut fra drømmene mine. Støydempet, god plass til harddisker, vifter i bunn (støyer mindre da). Dersom prisen hadde vært hyggeligere hadde et vært i bestilling. Men med en så høy pris prøver jeg å finne alternativer. 9440429[/snapback] Da er vi i samme båt...
Wattengård Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Er det bare meg som syns det var mistenkelig likt HP's nye spillpc? Blackbird eller hva den het... Både inni og utapå... Mon tro om det er no samarbeid på gang her... -C-
Caliber Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Er det bare meg som syns det var mistenkelig likt HP's nye spillpc? Blackbird eller hva den het... Både inni og utapå... Mon tro om det er no samarbeid på gang her... -C- 9445726[/snapback] Det er visse likhetstrekk ja, men jeg tror nok ikke det er snakk om noe sammarbeid. Det virker jo som å være et veldig godt utgangspunkt designmessig å trekke inn luft i bunnen av kabinettet.
Nizzen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 2800kr er alt for mye for et kabinett. 8868784[/snapback] Ikkje vær så negativ Kjøpte selv Silverstone TJ07 fo 2800 Konge kabinett forresten
Carl Sagan Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Plass til dual120mm pro\heatercore bak?
Caliber Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 Med bak, hvor mener du da? Er selv spent på mulighetene for vannkjøling i denne skjønnheten..
Avean Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Og vips så fant jeg arvtageren til Kandalf kabinettet mitt Jeg må si måten de har plassert diskene på her er rimelig genialt, det er så perfekt som det kan bli.
Caliber Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Nå er altså kabinettet lagervare hos enkelte butikker, nå skjer det ting!
Fjodorgrim Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Begriper ikke at de ikke har noe skjerming foran USB slottene på toppen.. For å beskytte mot støv og slikt .. Eller en skvett brus ..
L4r5 Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 synes det ser interresant ut men prisen er litt for høy desverre
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Sitter med ett Cooler Master Stacker kabinett nå, men Cosmos, det slo alt av CM kabinetter når jeg fikk øye på det dagen det kom ut
Caliber Skrevet 15. september 2007 Forfatter Skrevet 15. september 2007 Foreløpige minus jeg personlig har notert meg med kabinettet: 1 Høy pris 2 Høy vekt (ikke så vesentlig for meg) 3 Ved mange disker er nok ikke hdd-kjølingen optimal 4 Dårlig tilrettelagt for intern vannkjøling 5 Kan være vanskelig å legge kabler av litt tykkelse bak hk-brettet Allikevel sikler jeg som f... på kabinettet, håper hw tar eb test når det er tilgjengelig
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Hehe.. Ja er noen minuser, men har sett det selv, og tatt på det XD.. er helt vilt kjøling inne i det, men ja prisen er for høy, og etter jul settes den ned
Caliber Skrevet 16. september 2007 Forfatter Skrevet 16. september 2007 Hehe.. Ja er noen minuser, men har sett det selv, og tatt på det XD.. er helt vilt kjøling inne i det, men ja prisen er for høy, og etter jul settes den ned 9500050[/snapback] Hvordan vet du at prisen blir satt ned, og hvor har du sett det live?:|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå