Gå til innhold

Coolermaster Cosmos; spennende nyhet!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har prisen gått ned betraktelig hos de fleste webshopene som fører kabinettet, men prisen er fortsatt noe høy i mine øyne. Billligst får du cosmos foreløpig hos pcutstyr.no for 2071,-

Skrevet

Komplett samt flere har status ubekreftet 15.08 på kabinettet, men etter å ha vært i dialog med kundebehandler kunne de ikke bekrefte om kabinettet faktisk var på lager i løpet av morgendagen. I følge release-datoene på coolermaster sin offisielle side lanseres det 26. aug i danmark, så litt tålmodighet må man nok smøre seg med...

• 4 uker senere...
Skrevet

Samtlige webshoper som har Cosmos ubekreftet i systemene sine fortsetter å utsette ankomsten, selv venter jeg i spenning. Flere som ser frem til dette kabinettet?

Skrevet

Kabinettet virker perfekt! Dette er som tatt ut fra drømmene mine.

Støydempet, god plass til harddisker, vifter i bunn (støyer mindre da). Dersom prisen hadde vært hyggeligere hadde et vært i bestilling. Men med en så høy pris prøver jeg å finne alternativer.

Skrevet
Kabinettet virker perfekt! Dette er som tatt ut fra drømmene mine.

Støydempet, god plass til harddisker, vifter i bunn (støyer mindre da). Dersom prisen hadde vært hyggeligere hadde et vært i bestilling. Men med en så høy pris prøver jeg å finne alternativer.

9440429[/snapback]

Da er vi i samme båt...

Skrevet
Er det bare meg som syns det var mistenkelig likt HP's nye spillpc? Blackbird eller hva den het... Både inni og utapå... Mon tro om det er no samarbeid på gang her...

-C-

9445726[/snapback]

Det er visse likhetstrekk ja, men jeg tror nok ikke det er snakk om noe sammarbeid. Det virker jo som å være et veldig godt utgangspunkt designmessig å trekke inn luft i bunnen av kabinettet.

Skrevet
2800kr er alt for mye for et kabinett.

8868784[/snapback]

Ikkje vær så negativ :p Kjøpte selv Silverstone TJ07 fo 2800 :whistle:

Konge kabinett forresten :thumbup:

Skrevet

Og vips så fant jeg arvtageren til Kandalf kabinettet mitt :love:

Jeg må si måten de har plassert diskene på her er rimelig genialt, det er så perfekt som det kan bli.

Skrevet

Foreløpige minus jeg personlig har notert meg med kabinettet:

1 Høy pris

2 Høy vekt (ikke så vesentlig for meg)

3 Ved mange disker er nok ikke hdd-kjølingen optimal

4 Dårlig tilrettelagt for intern vannkjøling

5 Kan være vanskelig å legge kabler av litt tykkelse bak hk-brettet

Allikevel sikler jeg som f... på kabinettet, håper hw tar eb test når det er tilgjengelig

Skrevet
Hehe..

Ja er noen minuser, men har sett det selv, og tatt på det XD..

er helt vilt kjøling inne i det, men ja prisen er for høy, og etter jul settes den ned  :w00t:

9500050[/snapback]

Hvordan vet du at prisen blir satt ned, og hvor har du sett det live?:|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...