Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var en av dem som i flere år mente Carew var oppskrytt og i den tiden der var han det vel også. Men jeg anser han som vår viktigste spiller anno 2009. Selv om han er del av primadonnakulturen som herjer landslaget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carew har egenskaper som nesten ingen andre spisser har i verden. Selv om han er nesten to meter og tung, kan han snu seg på femøringen og marsjere gjennom hele forsvaret. Men selv om han er den mest rutinerte spissen Norge har, skyter han som en blind hest, noe som alltid har vært svakheten hans.

Skrevet

Det som er konge er om Ola oppnår halvbra resultater blir han ansatt på fulltid. Men det er vel få norske trenere som kan mer om landslaget enn Ola i dag, så det hadde vært arti å se hva han kunne oppnådd uten den halvgale møringen hengende over skuldra.

Skrevet (endret)

At det er mulig.

Har ingenting vondt å si om Ola, men FAEN han er ikke den landslagstreneren vi skal ha nå. Godt det er bare midlertidig.

EDIT: Også blir han sittende til de får kjøpt fri Solbakken? Nei, faen nå finner jeg meg et nytt land å holde med.

Endret av MartinF
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Heia Nepal sier jeg nå.

men fra spøk til dragemotiv, ola by kan jo fikse minst en seier ivertfall.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

E aø eaø ea ea..

Men det står jo at det er midlertidig, i påvente av å få kjøpt fri Solbakken. Og at Solbakken nåe er NFF's førstevalg.

Skrevet

Hei, hvilken kamp var Ole Gunnars siste landskamp? Var det bort mot Ungarn eller spillte han senere også?

Og hvilket nr hadde han da?

Hadde vel 20 i gammledager, men usikker på nå på slutten.. 22?

Skrevet (endret)

Tror han fikk ta over 10-er trøya som han hadde drømt om lenge.

Endret av Kiruk
Skrevet

Tror han fikk ta over 10-er trøya som han hadde drømt om lenge.

10? hmm, noe anelse om kor eg finner det ut? burde jo ikkje vere noe vanskelig!

Skrevet
10? hmm, noe anelse om kor eg finner det ut? burde jo ikkje vere noe vanskelig!

Har prøvd å lete uten å finne noe, kan godt være at jeg husker feil. Jeg mener allikevel å huske at Solskjær sa at han ønsket seg trøye nr. 10 og da Rekdal (tror jeg det var?) la opp som landslagspiller tok han over den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...