Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flaut. DET ER HÅPLØST Å LA MARTIN "slaskesatan som kjefter på medspillere fordi han ikke kan legge pasninger" ANDRESEN fortsette å spille.

Og jeg HÅPER at Ciljan var skadet ellers.....ARGH

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er litt trist inni meg akkurat nå.

Norge har fremdeles tilgode å vinne i 2008-DET sier litt.

Skrevet

Om det blir siste kamp for Hareide er jeg i tvil om, men det er iallefall begynnelsen på slutten, uansett på hvordan du vrir og vender på det.

Håper forsåvidt at det er siste kamp av Semb som kommentator. Får SPASMER av mannen! Herregud så mye bull han kommer med. Med en gang Island hadde hatt en sjangse begynner han å finne syndebukker, hvordan det kunne blitt bedre, og akkurat hvordan HAN hadde gjort det. Jeg foretrekker musikk istedet for å høre på det våset..

Skrevet

Strømstad skulle uten tvil spilt fra start. Om det hadde blitt for Andresen eller Winsnes bryr jeg meg veldig lite om.

Ellers spilte i hvertfall Høgli enda en grei kamp til tross for en noe slurvende start.

Skrevet
På tide å kalle fisk for en fisk å keepertabbe for en keepertabbe..

At Andresen for spille skjønner i heller ikke. Er på tide at Hareide går

Andresen var jo ikke så verst. Derimot byttene var heeelt forferdelig!

Skrevet

Norge :new_woot: Veit rett og slett ikke hva jeg skal skrive. Det her er F O R F E R D E L I G. Hareide trekk deg. Få inn nytt blod. Du har holdt på for lenge. Ikke første gangen Jarstein gjør en brøler. Nei, vi skal være glade om vi kan ta en seier i denne kvalikken.

Skrevet
Blir dette siste kamp med Åge Hareide ved roret?

Garantert ikke, men det BURDE vært det. Makan til møkkabytter har jeg aldri sett. Lurer på hvilke flotte unnskyldninger han kommer med nå. Forbanna nisse.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

CC:hvem er du?

Flink trener som venter me å ta ut siste byttet etter kampen er avblåst :)

Skrevet
Hvorfor har Riise "brettet opp" drakten? For å vise frem musklene han ikke har?

Han skal vise frem "brunfargen" han har fått i Italia :p

Skrevet

Ut med Hareide, inn med en utlending. ASAP! Men det skjer vel ikek før vi er så godt som ute av kampen om VM-plass uansett. Tafatt, dårlig, flaut er gode stikkord for dagens kamp spør du meg.

Skrevet
CC:hvem er du?

Eh, what?

Flink trener som venter me å ta ut siste byttet etter kampen er avblåst :)

Vel best det, hvis byttet hadde blitt gjort hadde vi vell tapt. :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Winsnes spilte bra, men hva faen skulle Morten Gamst Pedersen, som ikke har gjort noe bra i landslagstrøya på over et år innpå for? Og hvorfor kom ikke det tredje byttet med Nevland eller Moa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...