Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som husker den siste The Fast and the Furious filmen...

Hær er EVOn...

Den ble forøvrig lagt ut på auksjon kl.19.30 norsk tid :cool:

post-98474-1182275453_thumb.jpg

Endret av xindrum
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde et lite hopp nå nettopp:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

hopp1eb7.jpg

hopp2uf5.jpg

Trenger vel ikke si at at jeg kræsjet 1 sekund etter og tapte 10k credits pluss at jeg måtte kjøre resten av runden for halv maskin. :p

Skrevet

Når dere har skadet bilen deres, må dere betale for å få den i orden igjen eller er den like fin til neste race?

Fine bilder btw :thumbup:

Skrevet
Når dere har skadet bilen deres, må dere betale for å få den i orden igjen eller er den like fin til neste race?

Det blir trukket fra gevinsten din.

Skrevet

Det svei latterlig mye på det ene endurance løpet jeg var med på. Betalte vell 60.000Cr i skade av gevinsten som var 120.000Cr. Å det skjedde på siste runde..

Skrevet

Hadde jeg bare kunnet zoomet helt inn på paint shoppen så ville det blitt litt enklere å få pene sko.

Og resten av bilen blir mindre figurer, kan bli vanskelig det.

Skrevet
Hadde jeg bare kunnet zoomet helt inn på paint shoppen så ville det blitt litt enklere å få pene sko.

Og resten av bilen blir mindre figurer, kan bli vanskelig det.

8900462[/snapback]

Siden du sier "helt inn" så regner jeg med at du veit du kan zoome litt med å trykke på høyrestikka? Men synes zoomeopplegget er altfor dårlig jeg også, vil helst helt innpå for å få best mulig detaljer.

Skrevet

Fikk meg spillet i går og kjøpte min første bil - Mini! :w00t:

Har trimma den med alle racing-delene nå, så den er "en smule" understyrt.. :wee:

Hvordan får dere overført bildene fra xboxen til web?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Har trimma den med alle racing-delene nå, så den er "en smule" understyrt.. :wee:

Hvordan får dere overført bildene fra xboxen til web?

8901886[/snapback]

:!: Gjorde det samme med den blåe Mazdaen. Kjøpte alt som gjorde den raskere og slikt. Var ikke så lett å styre da nei.

Men angående bilder, er vel bare å trykke på "upload to Forza" eller noe sånt når du ser på bildene dine.

Skrevet

Til de som har drevet litt i Paint Shop:

Hvordan får jeg gradvis overgang mellom farger? F.eks:

rød ---> svart

Der pilen er skal det være en gradvis overgang... får bare til en brå overgang jeg ;)

Skrevet
Til de som har drevet litt i Paint Shop:

Hvordan får jeg gradvis overgang mellom farger? F.eks:

rød ---> svart

Der pilen er skal det være en gradvis overgang... får bare til en brå overgang jeg ;)

8902377[/snapback]

Du kan ha rød bil, så legge på en svart gradient shape (eller hva det kalles). :)

Skrevet

ohh.. så enkelt.. har ikke sett etter en gradient shape gitt :D får teste når jeg kommer hjem.. takk takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...