Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på når man lager sånne tegninger på bilen, kan man da kopiere den tegninga og bruke den på andre biler, eller er det noe man lager rett på bilen slik at det blir der? :hmm:

8793624[/snapback]

Har ikke fått spillet ennå, men mener det skal være slik at man kan bruke den paintjoben på fler biler. Man kan også låse den til hver enkelt bil for så, f.eks selge den på live.

8793738[/snapback]

Har testa litt. Tror det er slik at du kan lagre designen for en spesifik bil og så bruke den på andre biler av akkurat samme merke og modell. Ganske logisk egentlig, for alle biler har forskjellige flater å jobbe med. Og så hindrer det at det blir alt for rå masseproduksjon av designs. Kult at det er litt sjeldent og spesielt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut til å være litt av en jobb og pynte disse bilene. Har ikke startet med det en gang. Men poster heller et lite stemningsbildet fra litt kjøring vi på http://wwwFORZANORWAY.com gjorde i går, Baltie, Spillarkivet og jeg. Dr Peedee (jeg) ble litt for glad i rompa til Spillarkivet rett før mål, ved siste sving, og trodde at en liten PGR 3 vri skulle hjelpe meg å vinne - det vi si : smelle inn i motstanderen bakfra, kasta han av banen og vinne greia. Dessverre fikk det katastrofale følger for meg. Smellen kasta riktignok Spillarkivet av banen for en liten stund, men min egen bil vræka motoren og jeg kom så vidt opp i 60km/t maks etterpå og ble forbikjørt av Spillarkivet rett før mål. Jeg fikk vel som fortjent.

 

 

post-62166-1181123565_thumb.jpg

post-62166-1181123621_thumb.jpg

post-62166-1181123685_thumb.jpg

post-62166-1181123994_thumb.jpg

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Det som er så kult, Dark bd, er at PGR 3 triksene ikke virker. Det lønner seg ikke å kræsje for å prøve å ødelegge for andre. Klart, noen ganger kan det gå, men du står i fare for å knekke egen bil. Og på lengre løp kan jo det være svært dumt. Skademodellering er moro! + at vrakrester fyker rundt og ligger igjen til de som passeres etter. Bremsespor også så vidt jeg kan se.

 

Morsomste bilspillet jeg har spilt. Dog - har prøvd en del, men aldri blitt helt bitt av basillen. Men det ser ut til å endre seg nå... hehe.

Lenke til kommentar

Jau, det veit eg Peedee. Er det som er så morosamt. Ein må være litt forsiktig. Å køyre som ein idiot, leder som oftast til at ein berre øydelegg alt for seg sjølv.

 

Expert la ut spelet idag, 599,-

 

Eg ventar til fredag, til elkjøp legg det ut, garantert billegare. Så i helga må me ha forzanorway race :D

Lenke til kommentar
Det som er så kult, Dark bd, er at PGR 3 triksene ikke virker. Det lønner seg ikke å kræsje for å prøve å ødelegge for andre. Klart, noen ganger kan det gå, men du står i fare for å knekke egen bil.

8795892[/snapback]

Jepp, det er nettopp dette jeg virkelig liker med Forza - folk er nødt til å kjøre nogenlunde 'clean' ellers så ødelegger de ikke bare for andre men også for seg selv.

 

Folk som er vant til å 'bulke seg frem' i feltet på en måte som gjør at de hadde blitt disket umiddelbart i virkeligheten havner rettmessig der de hører hjemme - nemlig nederst på resultatlisten :D

Lenke til kommentar
Jepp, det er nettopp dette jeg virkelig liker med Forza - folk er nødt til å kjøre nogenlunde 'clean' ellers så ødelegger de ikke bare for andre men også for seg selv.

 

Folk som er vant til å 'bulke seg frem' i feltet på en måte som gjør at de hadde blitt disket umiddelbart i virkeligheten havner rettmessig der de hører hjemme - nemlig nederst på resultatlisten  :D

8796013[/snapback]

 

Helt enig. Og i dette tilfelle fikk Dr.PeeDee som fortjent :tease:

Dr.PeeDee jobbet hardt for å slå meg i går, og klarte det til slutt når han satte seg bak rattet på en R1-bil (Audi R8). Da var han overlegen.

 

Skademodelleringen på Forza 2 er helt nydelig. En ting som jeg foreløpig har lagt merke til, som mangler, er når man skader fronten sin, så burde radiator/intercooler og diverse ryke. Med andre ord burde det begynne å renne vann fra bilen foran. Dette kommer kanskje i Forza 3 får vi håper :)

 

Må bare si at det var utrolig kult å kjøre med Dr.PeeDee og Baltie i går. Håper på flere joiner oss neste gang. Med Forza 2 har jeg den følelsen at jeg kun trenger ett spill til konsollen. Dette spillet er nok, det er så bra at jeg trenger ingen flere. Forza 2 har akkurat det lille ekstra som GT-serien har manglet, skademodellering.

 

Man kan lagre replays av alt man kjører, slik at man i ettertid kan gå tilbake og ta bilder når som helst. Så utrolig bra at de har gjort det slik. Gjennomført og imponerende!

 

Og i fremtiden Dr.PeeDee, så er det nok dette du får se mest til:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-60696-1181142700_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Så med andre ord, jeg trenger XBL?  :blush:

8798254[/snapback]

De fleste spill med lingnende muligheter krever vel Gold, så Forza2 gjør vel det også :hmm:

Lenke til kommentar
Så med andre ord, jeg trenger XBL?  :blush:

8798254[/snapback]

 

Hehe, ja.. Om du må ha gold eller ikke aner jeg ikke. Men jeg ville blitt forundret om du klarte å gjøre det uten å ha 360`en koblet opp mot internett.

Du har jo alternativet å ta bilde med mobilen og sende det til dataen.. :p

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...