Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Hva tar dere bildene med?

8775281[/snapback]

 

 

Man tar bildene med 'Photo' funksjonen i selve spillet. Man kan ta bilder i 'garasjen', som jeg har gjort, eller man kan pause midt i ett løp å ta bilde. Deretter får man spørsmål om man vil uploade bildet til Forzamotorsport.net, velger ja, så kan man finne bildene sine ved å logge seg inn der, og kopiere de til sin egen pc f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja den Saaben var stilig. Jeg synes det er mye lettere å drifte i Forza 2 enn i Pgr3. Generelt sett er det mye 'smoothere', og bedre å kjøre enn Pgr3. Men det er nå bare en observasjon.  :)

8775771[/snapback]

er ikke så veldig vanskelig å drifte på PG3 da.. nesten samme teknikken.. bruk håndbrekket :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja den Saaben var stilig. Jeg synes det er mye lettere å drifte i Forza 2 enn i Pgr3. Generelt sett er det mye 'smoothere', og bedre å kjøre enn Pgr3. Men det er nå bare en observasjon.  :)

8775771[/snapback]

Det er pga. 60 fps ;)

Lenke til kommentar

MR2 med alt av oppgraderinger drifter enten man vil eller ikke. Så det er en bil for de som liker sånt.

 

Er mer glad i min RS6, fult oppgradert og tunet. Lenge siden jeg har hatt det så moro i et bilspill. Kjører gamle baner flere ganger, like moro hver runde. Skulle gjern hatt den i stedet for S4 på endurance løpet, tok jo 52 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...