Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg egentlig ferdig med civicen.. Den har ca 650hk og den er umulig og kjøre beint framover med.. :p

Men den drar som et udyr! Den ble utrolig morsom når jeg bare

fikk litt kontroll over den! :D

Civic5.jpg

Så har jeg begynt smått på et nytt prosjekt...

EvoIX2.jpg

bf849810-cd46-4eb9-b244-d0bce5552e0.jpg

evoIX.jpg

En EvoIX litt inspirert av en som var på rudskogen i fjor sommer! :)

Lenke til kommentar

Har tulle med Paint car ei stund (les 3-4timer) og fått eit akseptabelt resultat:

 

post-75882-1181252525_thumb.jpg

post-75882-1181252537_thumb.jpg

 

Er eit par småting eg må fikse som eg bare kan sjå på bilda, tven eg bruker er ikkje særli bra :hrm:

 

Når eg er ferdi skal eg fjerne hunden på taket og sette in ender og ein stor "Duck Hunt" logo foran.

Endret av dotGif88
Lenke til kommentar
Jeg kjedet meg litt......

 

Lotus for life :cool:

8810514[/snapback]

 

:!:

 

Åssen går det an å kjede seg a? he he... nei jeg skal sikkert begynne å granske den delen av spillet etterhvert også. Men nå er det karriere som gjelder. Runda nettopp level 30 og fikk servert en F355 Challenge. Specca den opp til 850 points som er max for klasse A og dro i vei på Ferrari-møtet. Hvilken herlig aften på Silverstone. Tuninga satt nærmest på første forsøk. For et spill :dribble:

Lenke til kommentar

Når man skal kjøpe motor og andre oppgraderinger, lønner det seg å kjøpe bare race? eller? lønner det seg å ha litt blanding? og hva er smartest å tune?

 

Edit: BTW til alle som nøler med å kjøpe det: Løp til butikken NÅ, er så inni hamperævva bra dette spillet :w00t:

Endret av mX
Lenke til kommentar
Hvist man er glad i å drifte, så kan jeg anbefale Top Secret sin s15! Den er rigga for drifting! :cool:

8803175[/snapback]

 

 

Set-upet på den bilen er da helt originalt? Diff osv

8805967[/snapback]

 

 

Har ikke sjekka. Man kjenner det på bilen når man kjører den! Skikkelig løs på rompa! utseende,stylingen,vingen,dekka.. Det oser drifting :cool:

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar
Gran Turismo.

 

Ingen over,ingen ved siden,uansett plattform.

8811085[/snapback]

 

Jeg skal tenke på dette utsagnet og smile litt for meg selv hver gang jeg skader bilen min litt, når røyken siger ut fra panseret etter å ha gira bilen fra 5. - 4. gir i 240 km/t eller når jeg koser meg med å lage et helt unikt design på bilen.

 

Ignorance is bliss.

Lenke til kommentar
Gran Turismo.

 

Ingen over,ingen ved siden,uansett plattform.

8811085[/snapback]

 

Jeg skal tenke på dette utsagnet og smile litt for meg selv hver gang jeg skader bilen min litt, når røyken siger ut fra panseret etter å ha gira bilen fra 5. - 4. gir i 240 km/t eller når jeg koser meg med å lage et helt unikt design på bilen.

 

Ignorance is bliss.

8811204[/snapback]

 

 

Ja,viss du setter så stor pris på røyk fra panseret så kan du jo gå ut od dunke din egen bil litt,og viss eg ikke husker feil så kan du vel gire NED i Gran Turismo oxo :p

Lenke til kommentar
Gran Turismo.

 

Ingen over,ingen ved siden,uansett plattform.

8811085[/snapback]

 

Jeg skal tenke på dette utsagnet og smile litt for meg selv hver gang jeg skader bilen min litt, når røyken siger ut fra panseret etter å ha gira bilen fra 5. - 4. gir i 240 km/t eller når jeg koser meg med å lage et helt unikt design på bilen.

 

Ignorance is bliss.

8811204[/snapback]

 

 

Ja,viss du setter så stor pris på røyk fra panseret så kan du jo gå ut od dunke din egen bil litt,og viss eg ikke husker feil så kan du vel gire NED i Gran Turismo oxo :p

8811231[/snapback]

 

 

For all del, jeg var kanskje ikke klar nok... Man kan faktisk skade bilen i Forza 2, og må derfor tilpasse kjøringen etter dette.

Jeg spilte selv Gran Turismo på ps2 og hvor mange ganger "torpederte" ikke jeg andre biler for å vinne løp, passere eller sette ut av spill? Jo; mange!

Klart man kan gjøre dette i FM2 også, men man setter så mye mer på spill. Skader på karosseri svekker aerodynamikken, skader på motor kan resultere i nedsatt ytelse, skader på hjuloppheng etc reduserer kontrollen man har på bilen.

Klart nok for deg?

 

Jeg liker å diskutere med folk som skriver "oxo".

Lenke til kommentar
Når man skal kjøpe motor og andre oppgraderinger, lønner det seg å kjøpe bare race? eller? lønner det seg å ha litt blanding? og hva er smartest å tune?

 

Edit: BTW til alle som nøler med å kjøpe det: Løp til butikken NÅ, er så inni hamperævva bra dette spillet :w00t:

8810745[/snapback]

 

Finnes ingen "riktig"-standard å gå etter her. To hensyn å ta: Ikke gi bilen så mye gamp at den ikke blir mulig å kjøre, og passe på å holde seg innenfor de forskjellige bilklassene hvis man ønsker det.

 

Når jeg oppgraderer pleier jeg først å kjøpe alt det beste av den andre gruppa, der du har gear, clutch osv. Dette gir ikke så mange ekstra bilpoeng, og du får en bil som kan tunes på alle settings. Det eneste som gir særlig utslag på poeng er vektreduksjon, så den bør du kanskje vurdere å droppe hvis du skal lage en bil innenfor klasse D eller C. :hmm:

 

Så ser jeg på dekk. Er det lav kategori bil C eller D nøyer jeg meg kanskje med standard dekk eller kjøper noen litt bedre. Muligens også litt bredere felger. Husk at dekk gir enormt mange poeng og lemper bilen kjapt opp en klasse eller to. Vent med de to siste valgene på dekk, hjulstørrelse og felgtype. De er bra å ha på slutten når du skal finsjustere poeng. :thumbup:

 

Så kan du se på vinger og spoilere. Mye smakssak her selvfølgelig. Gir ikke så store poeng utslag. :cool:

 

Og så er det playtime :dribble: Motor! Samme hva du velger stort sett. Mer hester gir mer poeng. Nå er det du vil passe på å legge endelig poeng nært opp til den grensa du ønsker. Har du noen få poeng igjen kan du fylle opp med lettere felger fra dekkseksjonen.

 

Grensene for klasser:

 

D: 0 - 400

C: 401 - 550

B: 551 - 700

A: 701 - 850

S: 851 - 998

U= 999

 

Hvis du har deler som du vil bytte ut kan du selge dem for halv pris, eller la dem ligge for senere bruk. De følger også med hvis du senere selger bilen.

 

Have Fun :D

Lenke til kommentar
!nataS jeg fikk lyst på en x360 akkurat nå...

 

Forza ser jo bare helt sykt ut..

 

Hadde vært kult å kunne leke seg i f.eks photoshop og bruke de bildene på bilene, men ser da ut som det er mulig å gjøre masse kult uansett!

 

Flotte biler!

 

Er denne pakken grei forresten?

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID=

 

Hvordan er dette rattet?

8802481[/snapback]

 

i følge ekspert sin kundeavis får du

- premium konsoll og nfs carbon for 2999,-

- ratt med pgr 3 for 999,-

- forza 2 for 499,-

 

bli 100 kr mer, etter frakt fra elkjøp, men sikkert verdt det om du liker bilspill :)

8803715[/snapback]

 

Oi... ikke dumt :D

 

Får feirepenger på tirsdag, så det spørs om det blir en tur på expert da... :p

 

Jeg får høre med min kjære datter på 8 mnd om hun virkelig vi ha en slik. Om hun gurgler eller bable bruker det å bety ja.. så jeg krysser fingrene for det.

 

En pappa kan jo ikke si nei når datra vil ha en x360! :)

 

Edit: Hun ble forresten kjempeglad når hun fikk seg en Wii ;)

Endret av JV
Lenke til kommentar
Gran Turismo.

 

Ingen over,ingen ved siden,uansett plattform.

8811085[/snapback]

 

Jeg skal tenke på dette utsagnet og smile litt for meg selv hver gang jeg skader bilen min litt, når røyken siger ut fra panseret etter å ha gira bilen fra 5. - 4. gir i 240 km/t eller når jeg koser meg med å lage et helt unikt design på bilen.

 

Ignorance is bliss.

8811204[/snapback]

 

 

Ja,viss du setter så stor pris på røyk fra panseret så kan du jo gå ut od dunke din egen bil litt,og viss eg ikke husker feil så kan du vel gire NED i Gran Turismo oxo :p

8811231[/snapback]

 

Jeg elsket GT, og GT2 da det først kom ut, det var det beste av det beste. Ingen over, ingen ved siden av som du sier... Men dette er det en stund siden.

 

GT4 sin fysikk motor er rett og slett _dårlig_, dette vet jeg fordi jeg har kjørt endel Race sims i ettertid, der jeg mener Live for Speed er det desidert beste.

I GT4 kan man jo ikke engang "burne" med en bil på 2-300 hester. Man kan "vippe" litt på rumpa, men så tar bilen feste og motoren dauer av etterhvert.

Realistisk for en simulator? Neppe? Og dette er bare ett eksempel.

 

Og når det er snakk om Forza 2 mot GT4, så vinner nok "desverre" Forza med god margin. Det å påstå annet er bare tull.

 

Mulig GT5 vil ta opp kampen igjen, men det vil man jo ikke få vite før om 1-2 år?

 

Uansett, gleder meg til fullversjoen av Forza 2 dumper ned i postkassa etterpå.. :)

Så skal jeg nok bidra bedre i denne tråden seinere.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...