gitarfreak Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 http://www.xboxic.com/news/2976 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor E3, as we all know, won’t be so grand this year. In fact it won’t be grand at all, and instead will be a much more personal affair. Gone are the glitzy girls, in are the smartly dressed business men. However there will still be a flood of news from the event, so you might want to know when all the big conferences are. Hit the jump so you can put the dates in your diary. Tuesday July 10th 8:30PM - Microsoft Press Event Wednesday July 11th 9:30AM - Nintendo Press Conference 11:30AM - Sony Computer Entertainment Press Conference 2:00PM - EA Press Conference 3:15PM - Activision Press Conference 4:30PM - Midway Press Conference 5:45PM - Konami Press Conference Thursday July 12th 8:30AM - Take Two Interactive Press Conference 9:15AM - THQ Press Conference 10:30AM - Ubisoft Press Conference 1:00PM - Namco Bandai Press Conference 3:30PM - Disney Interactive Press Conference The list isn’t yet complete since nothing is scheduled for the last day on Friday, however the “Big Three” are all above. It will be interesting to see what each of them have to say and what they will be announcing. Is there anything you are particularly looking forward to this year from the event, or will you simply forget about it?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Håper at Gamer.no kommer til å dekke dette!
Tjohei Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 De ville vel ikke være Gamer.no hvis de ikke gjorde det...
Snikpellik Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Tjoh, var redd Nintendo-konferansen ville skje den 10. juli. Da hadde jeg vært i Oslo for Metallica-konsert hele dagen, kjipt om det hadde kræsja. Nei, nå gleder jeg meg som bare faen her. Merker at det ikke har vært noe E3 enda i år, det er jo tradisjonen i mai, hehe. E3 er spesielt, og det skal bli en glede å følge konferansene live på nettet.
LarryDik Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Uh? Får Microsoft en hel dag alene mens Sony og Nintendo blir avspist med henholdsvis 2.5 og 2 timer? Får bare håpe MS har nok til å fylle opp en hel dag da Litt spennende å se om det blir Sony eller MS som kommer til å presentere GTA IV. Hørte at begge to smisker med Rockstar/Take Two for å få eksklusiv rettighet til å vise frem spillet på sin konsoll.
Tjohei Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Uh? Får Microsoft en hel dag alene mens Sony og Nintendo blir avspist med henholdsvis 2.5 og 2 timer? Får bare håpe MS har nok til å fylle opp en hel dag da 8750106[/snapback] En hel dag? Pressekonferansen deres starter jo halv ni om kvelden. De får nok ikke noe mer tid enn Sony og Nintendo...
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 I Europa tilsvarer det tidlig morgen, mens de andre kommer kvelden samme dag, blir noen timer hvor MS har nyhetsbildet for seg selv det...
Tjohei Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Så fylle opp en hel dag vil si at vi europeere skal ha noe å lese om og titte på hele dagen, altså?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg tenkte i retningen "å diskutere en hel dag..." Er det ikke det vi driver med her da..? Endret 31. mai 2007 av qoutor
kilik Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg har regnet om til norske tider: Onsdag 11.juli * 05:30 - Microsoft Press Conference * 18:30 - Nintendo Press Conference * 20:30 - Sony Press Conference * 23:00 - EA Press Conference Torsdag 12.juli * 00:15 - Activision Press Conference * 01:30 - Midway Press Conference * 02:45 - Konami Press Conference * 17:30 - Take Two Interactive Press Conference * 18:15 - THQ Press Conference * 19:30 - Ubisoft Press Conference * 22:30 - Namco Bandai Press Conference Endret 31. mai 2007 av kilik
LarryDik Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Uh? Får Microsoft en hel dag alene mens Sony og Nintendo blir avspist med henholdsvis 2.5 og 2 timer? Får bare håpe MS har nok til å fylle opp en hel dag da 8750106[/snapback] En hel dag? Pressekonferansen deres starter jo halv ni om kvelden. De får nok ikke noe mer tid enn Sony og Nintendo... 8750914[/snapback] Doh!! Så bare 8:30 og gikk automatisk ut i fra at det startet på morningen. Så ikke PM på slutten der På det tidspunktet der er vel de fleste allerde klare for åpningsmiddagen tenker jeg...
Nimrad Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har regnet om til norske tider: Onsdag 11.juli * 05:30 - Microsoft Press Conference * 18:30 - Nintendo Press Conference * 20:30 - Sony Press Conference * 23:00 - EA Press Conference Torsdag 12.juli * 00:15 - Activision Press Conference * 01:30 - Midway Press Conference * 02:45 - Konami Press Conference * 17:30 - Take Two Interactive Press Conference * 18:15 - THQ Press Conference * 19:30 - Ubisoft Press Conference * 22:30 - Namco Bandai Press Conference 8751467[/snapback] Kjipt, spørs om jeg klarer å stå opp til Microsoft sin pressekonferanse da.
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har regnet om til norske tider: Onsdag 11.juli * 05:30 - Microsoft Press Conference * 18:30 - Nintendo Press Conference * 20:30 - Sony Press Conference * 23:00 - EA Press Conference Torsdag 12.juli * 00:15 - Activision Press Conference * 01:30 - Midway Press Conference * 02:45 - Konami Press Conference * 17:30 - Take Two Interactive Press Conference * 18:15 - THQ Press Conference * 19:30 - Ubisoft Press Conference * 22:30 - Namco Bandai Press Conference 8751467[/snapback] Kjipt, spørs om jeg klarer å stå opp til Microsoft sin pressekonferanse da. 8757355[/snapback] Er det på TV? hvor kan man se det?
Snikpellik Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 På internett. IGN.com og Gamespot.com pleier som regel å sende dette live. Og om du har "opplevd" E3 før, vet du at det kommer til å ta fullstendig av på alle verdens spillsider og fora, med massevis av nyheter og enda mer nyheter. Flere spillsider har også liveblogging av konferansene, dette er gøy å følge med på. Selv om E3 er nedstrippa i år, vil nok ikke infoen være fraværende.
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 The sony press conferance will start out with some real time rendered giant enemy crabs and continue with real time weapon reload later on.. off.. sony har vel litt og ta igjen på denne e3'en..eg tror faktisk dei har mykje bra og vise til denne gangen alså..Drakes fortune, killzone..kansje noko metal gear, GT5, ..litt formula one 07 in game fotage.. drømmetekning fra min side..
Enigma123 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tror også at Sony kommer til å vise mye bra. Som f.eks: Eight Days, The Getaway, Silent Hill 5 (?), GT5, Wipeout, Haze, Final Fantasy XIII, KillZone og alle de andre spilla som vi alledrede har sett. OG de kommer nok til å vise mer av Home også tipper jeg. Men jeg håper Sony viser fram Socom 4, er egentlig det spillet jeg ser mest fram til av alle kommende spill. Endret 2. juni 2007 av Enigma123
LucarioX Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Lurer på om Sony og Microsoft kommer til å snakke mye om multimedia på konsollene sine. Kanskje enda flere Live funksjoner or Xbox 360?
Kjeksmestern Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Lurer på om Sony og Microsoft kommer til å snakke mye om multimedia på konsollene sine. Kanskje enda flere Live funksjoner or Xbox 360? 8769873[/snapback] IPTV?
Bromlexl Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 The sony press conferance will start out with some real time rendered giant enemy crabs and continue with real time weapon reload later on.. off.. sony har vel litt og ta igjen på denne e3'en..eg tror faktisk dei har mykje bra og vise til denne gangen alså..Drakes fortune, killzone..kansje noko metal gear, GT5, ..litt formula one 07 in game fotage.. drømmetekning fra min side.. 8761150[/snapback] Jeg vil håpe og tro at de har lært en del fra sist års E3. For at de kunne gå fra å ha den beste konferansen i 05 til den dårligste i 06 viser bare at alt er mulig. Jeg håper og tror at i år vil det være mer som 05. Bare at denne gangen trenger de ikke target render fordi spillene har faktisk kommet så langt i utviklerfasen at de er imponerende nok å vise frem. I motsetning til i fjor. Da det ble litt halveis det de viste. Nå slipper vi forhåpentligvis også å se Ken komme ut og snakke dårlig engelsk. Satser på at Phil Harrison leder konferansen. Han virker som den rette mannen fra sony til å promotere PS3 på slike eventer. Men det er jo ikke like gøy nå som motortorm har komt ut og man ikke kan leke Phils motorstorm drinking challange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå