Gå til innhold

Hva heter du i LOTRO? Og hvilken server?


Hvilken server spiller du på?  

308 stemmer

  1. 1. Hvilken server spiller du på?

    • Eldar
      67
    • Evernight
      24
    • Gilrain
      23
    • Laurelin
      125
    • Snowbourn
      68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Får hive meg på i og med at der er en del som har skrevet her.

 

Min main: Gangoul lvl 50 Champ på Eldar. Sucsessor i kinshipet Blacksteel Highlanders

2nd Char: Gangoulboy lvl 48 Hunter på Eldar. I samme kinship

 

Har også en creep: Igorboy R5 Stalker(Warg)

 

Og når det gjelder titler bruker jeg for tiden: Vanquisher of Thaurlach(end boss i Rift instance) på min mainchar

Endret av mortenma
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei!

 

Level 12 Lore-Master på Laurelin, Vimrid.

 

OT: Er på utkikk etter en skandinavisk/norskt kinship så hvis det er noen der ut vennligst PM meg :D

 

Så vidt jeg vet er det ikke noe skandinavisk kinship på Laurelin men det er en del skandinaviske spillere..

Det er bare og ta kontakt ingame hvis du lurer på noe mer :D

 

Barstan eller Adalricus

Lenke til kommentar

Startet en champion på Evernight men blei bare lvl 14 før tiden ikke strakk til mere og AoC tok over. Nå vurderer jeg å starte på Laurelin siden det virker som at det er en del flere (aktive) folk/nordmenn der. Synes det var litt folketomt på Evernight og følte meg litt ensom. På AH blei nesten ingen ting solgt/kjøpt og jeg så svært få andre spillere.

 

Er det noen mulighet for å joine et greit kinship på Laurelin som totalt noob på sin vei mot lvl 50? For dere som har spilt WoW og/eller AoC: Hvor mye mer/mindre tid tar det å nå maks lvl?

Lenke til kommentar

Evernight er sannsynligvis ikke noe serlig tommere en Laurelin men Laurelin har garantert flere skandinaviske spillere. Evernight har flest spillere fra Nederland, og de to største guildene er begge Nederlandske. De aller fleste guilds er internasjonale, men jeg tror ikke det finnes noen betydelig skandinavisk guild i Evernight.

 

Kan man på noen måte flytte karakteren sin?

Lenke til kommentar
Kan man på noen måte flytte karakteren sin?

 

Ja man kan kjøpe World Transfer på Codemasters premium services

 

Da har jeg laget en hunter på Laurelin. Søkte etter noen av dere men ingen online. Ta kontakt in game, spesielt hvis det er mulig å få seg et kinship :) Kaller meg Elendo.

 

Kult at du valgte Laurelin, skal adde deg jeg å se etter når du er online

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...