Gå til innhold

Hva heter du i LOTRO? Og hvilken server?


Hvilken server spiller du på?  

308 stemmer

  1. 1. Hvilken server spiller du på?

    • Eldar
      67
    • Evernight
      24
    • Gilrain
      23
    • Laurelin
      125
    • Snowbourn
      68


Anbefalte innlegg

Undyingtittelen? Jeg har flere bedre titler å velge mellom. Enemy Of The Dead, Quencher Of Flames, Keeper Of Mysteries, Honorary Shiriff (ja, skrives sånn), Slugsquasher, Foe Of The Night... Trenger ikke en kjedelig Undying tittel. :p

det er prestisje i å ha den, siden ganske få får det til. De andre får man ganske lett, det kule med titles er å ha en spesiell en. Som ikke alle har.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var da ikke så fryktelig vanskelig å komme seg til level 20 uten å dø? Jeg klarte det fornyligen med gubben min, som er den første (og egentlig eneste) characteren jeg har laget.

 

Jeg har brukt undyingtittelen litt nå, bare for å veive med min nylig forlengede e-peen, men stort sett holder jeg meg til "of Gondor". De andre er ganske jalla.

Lenke til kommentar
Var da ikke så fryktelig vanskelig å komme seg til level 20 uten å dø? Jeg klarte det fornyligen med gubben min, som er den første (og egentlig eneste) characteren jeg har laget.

 

Jeg har brukt undyingtittelen litt nå, bare for å veive med min nylig forlengede e-peen, men stort sett holder jeg meg til "of Gondor". De andre er ganske jalla.

det kommer veldig ann på klassen din, men de fleset gjør ikke det..

Lenke til kommentar

Klart det er prestisje i å klare noe sånt, men jeg bare mente du ganske snart får en hel drøss titler å velge mellom, så selv om jeg har Undying tittelen har jeg ikke engang vurdert å bruke den da jeg har mange andre som høres mye bedre ut. I tillegg har vi jo titler som Grandmaster i en crafting klasse. Med unntak av prospector og forester krever de ganske mye tid og innsats. Prospector og Forester krever kun at man har tilgang til ressurser (og det kan man jo enkelt få av en annen person), men de andre krever både de nevnte ressursene og quester i ganske høye level etterhvert. For eksempel er minstrelen min lvl 38 og hadde store problemer med å gjøre questen for å fullføre artisan cook. (vi snakker en lvl 40 quest...)

Lenke til kommentar

Er sikkert ikke det at jeg kommer til å bruke den så mye, guardian min har undying tittel, blei bytta ut med foe of night rimelig asap.

Men man har liksom bare 1 sjanse til å få den,man kan ikke grinde seg til den på 50, og jeg samler på en måte på de så... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er teknisk sett bedre med et kinship åpent for alle klasser, vil du raide må du nesten det (om det ikke er menneske kin da) Er også morsommere med variasjon, ikke se på xx alver konstant når du gjør noe med kinet :) Liker du rp går det jo ann, så kan man alliere seg med andre kins, feks mennesker eller hobbiter. Men ikke dverger :p

Lenke til kommentar
Er det kinship med dverger? :eek: Nå har jeg sett det også... Var det ikke ille nok med dverger som minstrel? Hvem faen har lyst til å høre en dverg synge? :lol:

når man skal lage en guild får man valget mellom fem forskjellige, kun alver, kun dverger, kun hobbiter, kun mennesker eller blandet. Så en del har feks kun alver, for RP grunner. Så allierer de seg med andre raser når de raider etc, men ikke med dvergene. siden alver hater dverger :p

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Navn: Aranora

Rase: Female Elf

Klasse: Champion

Crafting: Armourer

Server: Gilrain

 

Har spilt det i litt over en måned nå og storkoser meg i midgard :D

 

Er med i Kinshipet The Order of Istari, som er et veldig bra og aktivt kinship med program hver dag. Bare send ingame-melding hvis noen er interessert i å bli med (vi holder på med en liten rekruterings-campaign ATM :))

 

Er for øyeblikket på lvl. 31, men går opp hver 2-3 dag :)

 

Har også to alt.-er, Beorhed på Laurelin (ATM lvl. 8), og Kjellbjarne på Gilrain (lvl. 9), men spiller ikke så mye på dem. Planlegger å prøve å få Beorthed litt opp i lvl., men får se om jeg gidder.

Endret av ulrik1012
Lenke til kommentar
Egentlig ikke.

 

Bare lurte på hva hensikten med posten var. Eller om det var en hensikt i det hele tatt..

 

Regner med en moderator kommer og sletter disse etter hvert. wink.gif

Det der... det var ikke jeg som skrev. Oppdaget det faktisk ikke før nå. Må ha vært broren min som har vært sur på meg den dagen :dontgetit:

 

Sletter/endrer nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...