Gå til innhold

Hva heter du i LOTRO? Og hvilken server?


Hvilken server spiller du på?  

308 stemmer

  1. 1. Hvilken server spiller du på?

    • Eldar
      67
    • Evernight
      24
    • Gilrain
      23
    • Laurelin
      125
    • Snowbourn
      68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Starter en ny char på Laurelin idag. Har ikke spillt før, noen som har lyst å levle sammen? Hva er det mest behov for på serveren, guardian, minstrel eller captain?

 

Hei på du

 

Spiller litt selv LOTRO sånn når jeg har tid.

 

Er på Laurelin, og det er endel guardians har jeg sett, ser også mangen som levler opp guardians samt minstrel.

 

Så jeg har en kaptain selv på lv17, og vil si det er nok det som det er minst av på denne serveren.

 

Captain er en solid klasse, solo er den kjempe også men gjør seg best sammen med minst en da den kan heale andre mer en seg selv.

 

Jeg heter Riddack på serveren om du vil adde meg og slå av en prat.

 

see you ingame :)

Lenke til kommentar

Back in the kin og officer ^^ Spiller ikke like mye som før da, for å få tid til lekser o.l. også, men blir jo en del i helgene.

Lvl43 i begynnelsen av uka. Resten av tiden har jeg brukt til å farme, så nå er jeg Artisan Farmer.

Officer i Guardians of the West, altså. Er et koselig kinship med hjelpsomme folk. Minimum level 15, men så har jeg ansvaret for low-lvl folka da, så skal prøve å få i gang noen events for nye medlemmer :)

Får leder Grimnarr forlot oss nemlig, uten å gi lederskapet videre, men nå har vi fått ny leder og nye officers. Officers samles i løpet av neste uke for å planlegge videre drift.

 

Minner om at vi har Ventrlio-server ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

- Swessy (main) lvl 46 lm

- Optimusprime lvl 32 minstrel

- Swessydor lvl 10 champion

- Darthrevan lvl 10 burglar

- Captainmorgan lvl 7 captain

 

de 3 på lowlvl byttet jeg nylig ut med en guardian, en annen champion jeg ikke var fornøyd med og en hunter pga jeg likte verken å være guardian eller hunter...og så ville jeg ha dwarf champion...;)...

 

alle karakterene er frresten på Gilrain og med i kinship "Defenders of Arnor"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...