Gå til innhold

Kommende storspill til X360.[Oppdatert 6.6 19:38]


Anbefalte innlegg

For min egen del er BioShock, Mass Effect, Halo 3 (can anyone say Sci-Fi buff...?), DiRT, GTA IV og etterhvert Splinter Cell: Conviction garanterte kjøp. Dessuten er Assassins Creed et voldsomt lovende spill og det blir spennende å se om det innfrir, noe det meste tyder på at det gjør.

 

Gleder meg stort at det er så mange lovende Sci-Fi spill på vei, da mangelen på filmfronten har vært merkbar.

 

Blir trangt budsjett fremover tydeligvis, men hvem bryr seg når man har ernæringserstattere som dette på vei! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh my god, her blir det mange spillinnkjøp. Forza 2, Halo 3, Mass Effect, GTA IV, Jericho og Alan Wake er bombesikre kjøp. Er en smule skeptisk på Too Human, Assasins Creed og Bioshock men jeg utelukker ikke kjøp der heller. PGR4 ser bra ut også.

 

Gleder meg også til Resident Evil 5, men det kommer vel i 2008 forhåpentligvis.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Blei dårlig av å se den lista der. Altfor mange spill som er "must-buys" der. På meg blir det: (i prioritert rekkefølge)

1.Mass Effect

2.Assasins Crede

3.Halo3

4.Eternal Sonata (står ikke på lista, men er et kvalitets JRPG)

5.Too Human

6.Lost Odyssey

7.Blue Dragon

 

Faen,går jo ikke ann å rangere de spillene her, skal ha meg alle spilla på lista utenom de WWII shootersa og bilspillene.

Lenke til kommentar
#4 - Hour Of Victory - 22.06.2007

i_293227-100x142.jpg

 

"Doh, enda et WW2 FPS!" sier du kanskje. Jeg skjønner deg godt. Men dette virker ganske lovende utifra det jeg har lest. Man kan til enhver tid bytte mellom 3 soldater, med hver sin spesialitet; spion, kommandosoldat eller snikskytter. Bruker UnrealEngine 3, samme som Gears of War bl.a.

 

*IGN's sniktitt

 

*Masse bilder og videoer. [iGN].

 

 

> > > Kjøp Hour of Victory.

8731508[/snapback]

 

Denne tror jeg du trygt kan fjerne fra listen. Etter å prøvd demoen kan ikke dette kalles for et storspill. Lista bør legges litt høyere for større tittler til 360. Ikke imponerende grafikk, dårlig kontroll og ikke minst latterlig AI. Generellt veldig lite engasjerende greier.

 

Jeg er veldig skuffet, for videoer jeg har sett så veldig lovende ut. Men dette var faktisk det værste jeg har spillt på 360.

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
Jeg er veldig skuffet, for videoer jeg har sett så veldig lovende ut. Men dette var faktisk det værste jeg har spillt på 360.

8762336[/snapback]

Ganger to.

 

Jeg er egentlig ikke særlig kresen når det gjelder WWII-spill, men dette var virkelig skuffende saker. :hm: Tror dette blir litt bortgjemt i skyggene til MoH:A og BiA:HH. Får håpe de to spillene gjør det litt bedre enn HoV, noe de nesten garantert gjør :) Gleder meg enormt til de to..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...