Håvard Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor S.T.A.L.K.E.R. er kjedelig og jeg hater commados 8727122[/snapback] Prøv commandos spillet jeg sa ovenfor, du blir garantert ikke skuffet. Og det er førstepersons ikke sånn "birdlook" 8727196[/snapback] oi for et snikespill Tror de glemte snikingen hjemme 8727255[/snapback] Vel. Da jeg tok det mappet snek jeg meg opp på loftet, drepte en vakt og skøt den generalen jeg skulle. Ikke noe mer. Det blir hva du gjør det til.
iNeo Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 S.T.A.L.K.E.R. er kjedelig og jeg hater commados 8727122[/snapback] Prøv commandos spillet jeg sa ovenfor, du blir garantert ikke skuffet. Og det er førstepersons ikke sånn "birdlook" 8727196[/snapback] oi for et snikespill Tror de glemte snikingen hjemme 8727255[/snapback] Dæven steike, jeg må nesten tro at du har spillt spillet.. taper
Potetdamen Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Switch between the Green Beret, always at the heart of the action with his expertise in combat and the use of heavy weaponry, the Sniper with his nerves of steel and expert marksmanship, and the Spy, stealthily striking at the heart of the enemy. However, it is up to you how you execute plans of attack by combining the Commandos' unique skills. commandos strike force. Genialt spill imo.
Kontorstol Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 S.T.A.L.K.E.R. er kjedelig og jeg hater commados 8727122[/snapback] Prøv commandos spillet jeg sa ovenfor, du blir garantert ikke skuffet. Og det er førstepersons ikke sånn "birdlook" 8727196[/snapback] oi for et snikespill Tror de glemte snikingen hjemme 8727255[/snapback] Dæven steike, jeg må nesten tro at du har spillt spillet.. taper 8730608[/snapback] Taper?
Velociraptor Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Metal Gear Solid er en bra snike serie. Jeg er ikke helt sikker på hvor stort spekter av platformer spillene kommer ut på, men bra er de.
Looper87 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Metal Gear Solid er en bra snike serie. Jeg er ikke helt sikker på hvor stort spekter av platformer spillene kommer ut på, men bra er de. 8733081[/snapback] Både MGS1 og MGS2 er å få tak i til PC.
Romhelten Spiff Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Hva med Thief 3: Deadly Shadows? Her er det en demo.Eller du kan holde deg til Assassin's Creed kommer ut neste høst eller noe. 8724575[/snapback] Tenkte også med en gang på Thief. Plukka opp en dobbel-cd med I og II på for noen måneder... Ellers kan du sjekke ut The Dark Mod "THE DARK MOD is a total conversion for Doom 3, turning it into a dark and moody stealth game inspired by the Thief series by Looking Glass Studios."
Brede_Skapstroppen Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Deux Ex - spillene er jo fantastisk å snike i......har ikke spilt så mye på denne måten, men visstnok skal hele spillet være mulig å løse tilnærmet uten åpen konfrontasjon.?? Åpent og fritt spill med stor dybde og mange muligheter. Begynner å bli noen år gammelt, men om ikke grafikkern er det viktigste så er dette verdt et forsøk. De har det blant annet billig til nedlastning på Steam tror jeg.
Gravemaskin Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Deus Ex Spillene er helt konge, har begge på datan, kjøpte Invisible War fra Direct2drive når det blei releasa, har Deus Ex GOTY versjonen på en gammel CD. Invisible war er ikke like bra som Deus Ex enern, men du får bedre oversikt over tingene dine og implanter, dessuten er det en bra story (spes hvis du er inn i konspirasjons greier og har runda Deus Ex ) Arx Fatalis er helt konge det og, gammelt spill så kan spilles på stort sett alt, litt vanskelig og få tak i da hvis du ikke får den lokale spillsjappa til og bestille for deg. La merke til at ingen har nevn No One Lives Forever 1 og 2 hær, litt merkelig egentlig ettersom det er mye sniking, men med humor (hele greia skjer på 60 tallet, med alt det medfører) 2ern kan du få for under 100 lappen hos Spiderman rundt i landet. Endret 30. mai 2007 av Gravemaskin
Brede_Skapstroppen Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 har ikke prøvd det, men la faktisk merke til at de hadde Arx Fatalis på Steam også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå