Gå til innhold

100-push-ups-klubben! Hvem er med?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg blir med! Tar 25 nå, av slaget militærpushups. Hvordan skal vi ta pushupsene a?

8743182[/snapback]

 

Står i førstepost. Bare tenk militær du.

Lenke til kommentar
Jeg blir med! Tar 25 nå, av slaget militærpushups. Hvordan skal vi ta pushupsene a?

8743182[/snapback]

 

Står i førstepost. Bare tenk militær du.

8743400[/snapback]

 

Militære armhevninger er vel strengt tatt litt bredere enn skulderbredde. Under test så legger fyren som teller antallet, hendene på hver side av skuldrene også skal man ha sine hender i posisjon ved siden av dem.

Endret av Looper87
Lenke til kommentar
Se hva jeg har skrevet i førstepost da. Jeg arbeider i militæridretten, så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. :)

8751665[/snapback]

 

Min:

55 , skal klare 100 i løpet av sommeren hvis ikke så.. det skjer ikke.

Bruker: MJK treningsprogram.

 

Til alle dere som tar pushups: Be noen følge med dere om dere gjør det riktig, og da tenker jeg på ryggen. Veldig mange svaier en del i ryggen etterhvert som man blir mer sliten. Eller hva Wh1te?

Lenke til kommentar

Fikk en liten idé. Det ble tidligere nevnt at man kunne ta status på 1. i hver måned. Det er absolutt ikke dumt.

 

Jeg tenkte på parantestallene i første post. For hver 1. i hver måned, så føres det opp ett tall. F.eks

 

"wh1te (45)" som det står nå, og la oss si at han har klart 50 nå, da ville det ha stått "wh1te (45,55)". Så da ser man fremgangen til hver enkelt fra til nyttår. Så til slutt ender man opp med f.eks "wh1te (45,55,60,63,70,83,91,100)".

 

Problem: Hvis man skulle melde seg opp sent, f.eks to måneder før nyttår.

 

Bare en tanke.

 

*går ut på gulvet og tar noen pushups*

Lenke til kommentar
På den siden med et 100-push-upprogram (veldig rart ord) så var det en annen som sa at man bare kunne gjøre armhevinger hver dag og legge på 3 armhevinger annenhver dag, som høres fornuftig ut.

8765744[/snapback]

Hvor mange repitisjoner burde man ta hver dag da? og burde jeg starte å ta 20 pus ups hver repitisjon siden det er det jeg klarer på maks?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...