Gå til innhold

100-push-ups-klubben! Hvem er med?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok... Etter eg tenkte litt over dette, så fant eg ut at eg skulle bli med sjølv om at eg hater denne øvelsen. Prøvde i går sjølv om eg forsatt er litt sjuk, og då tok eg 23 armhevinger.

I sommar tok eg rundt 40 armhevingar uten å trene det, men ser det visst ut som om at eg har blitt dårlegare form og gått opp mange kilo siden den gong.

Håper eg greier 100 armhevingar før året er slutt :)

Lenke til kommentar
Kanskje man bør nevne hvilken type armhevinger det er snakk om i førsteposten? "Militærarmhevinger" er mye tyngre enn med breiere grep, slik mange tar dem.

 

*Pirke-pirk*

8739886[/snapback]

 

Alle skal utføre armhevningene på samme måte, nemlig denne: beinene skal være samlet, hendene skal være litt bredere enn skulderbredde og brystkassen skal alltid ned i bakken.
Lenke til kommentar
Alle skal utføre armhevningene på samme måte, nemlig denne: beinene skal være samlet, hendene skal være litt bredere enn skulderbredde og brystkassen skal alltid ned i bakken.

Hvordan skal hendene være plassert? Altså, skal de være høyt oppe så man kan trekke en linje mellom armene, eller langt nede ved ribbeina?

Lenke til kommentar

Jeg starter fra å med idag. Dette er hvordan jeg vil ta push-ups:

 

http://www.coopersguns.com/videos/exercise...orals/press-up/

 

Hvis linken er bra nok; hva med å legge den på start-tråden? :cool::)

 

Jeg vil skrive ned resultatene her i denne posten og oppdatere hver dag! Enklere for meg å se prosessen i arbeidet.

 

Lykke til alle sammen :thumbup:

 

30 mai - 6 juni: 15 - 16 - 16 - x - x - x - x

 

Kan noen endre hva jeg klarte i førsteposten? :no: Jeg klarte bare 15 nå :whistle: Tror ikke jeg har tatt ordentlig push-ups før, for når jeg gjorde som i filmen gikk det dårligere enn vanlig :blush:

Endret av MartinAB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...