Gå til innhold

100-push-ups-klubben! Hvem er med?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Count me in! Tar vanligvis 60, men har presset meg opp til 70 en gang :D

 

Er det noen logikk som sier at man blir sterkere av arm hevninger? føler meg ikke så sterkere fra da jeg begynte med å ta ti :(

 

Arbakadarba: Ja har selv merket denne følelsen av at jeg ikke klarer over 60. Det går helt fint til jeg kommer til den siste, da blir alt fryktelig tungt. Så jeg så om det var en slags psykisk blokkade og satte målet mitt og all energien på 70 og jaggu meg klarte jeg det. Så det er ikke kroppen min som ikke vil, det er hodet. ;)

Endret av StalkerPrime
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan dessverre ikke være med lengre, brakk armen på trening, så derfor melder jeg meg ut nå.

 

Du BRAKK faktisk armen på trening!!! :ohmy:

 

kan jeg få lov til å spørre åssen i h... du fikk til det?

 

Var på bandyterning, og så hadde vi treningskamp. Jeg skulle ta ballen fra en motspiller, men han falt og glei rett inn i meg bakfra og jeg falt baklengs rett på høyrearmen og brakk den 2 steder:P

 

Og der ble resten av vintersesongen ødelagt

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Ettersom denne tråden kun skulle vare frem til nyttår, stenges den. Til nå så er det ingen som har klart det, tror jeg. Selv måtte jeg gi meg med en skade, men jeg kommer sterkt tilbake. Selv om "klubben" er stengt, er det bare å fortsette med armhevningene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...