Gå til innhold

Blir det mye gaming i sommerferien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, skal ut og seile med vennegjengen;)

Svergie(ØL)>hellas>Italia ;)

8723511[/snapback]

 

 

Aaahh. Fan har alltid hatt lyst å bare seile nedigjennom Europa. Håper enda å få gjort det, men ungdommen løper jo fra meg så burde begynne å få ræva i gir. Blir nok en helt utrolig konge opplevelse det der ja.

Er sjalu til de grader må jeg si.

Stor båt?

Kjøpt selv, foreldre sin eller leid?

Lenke til kommentar

Jeg blir nok ikke å game så mye i ferien. Jeg må ta lappen, så skal jeg jobbe også har jeg en del venner jeg ikke har sett så mye til når jeg har bodd borte. Tror det blir godt å ha et mer avslappet forhold til datamaskinen. Strengt tatt så begynner jeg å bli lei av å bruke så mye tid framfor skjermen. Det heter ikke sommerferie for ingenting. ;)

Lenke til kommentar

skader vel ikke ett par timer i uka forand pc`n med ett godt spill. men jeg mener er det fint vær ute, så går hvertfall jeg ut..

 

men kommer crysis før ferien derimot blir det nok farlig mye tid forand pc`n i sommer. ikke at det skjer da, men you never know!

Lenke til kommentar

Blir jævli mye gaming i sommer uansett hva vær det måtte komme

Mine venner sine interresser er bare World Of Warcraft spilling og prating only om det spillet og dem klager på mine spill som jeg foretrekker mye mer og kjøre og råkjøre rundt i biler som dem tror er så jævli kult, det intresserer meg langt inni ræva

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

I fjor når jeg og en kamerat var i Frankrike der det stort sett er meget upåklagelig vær og muligheter for de fleste aktiviteter ble 80% av tiden konsumert forran pc-skjermen. The Elder Scrolls IV: Oblivion var et farlig avhengighetsdannende spill, måtte stadig finne ut hvordan ting gikk og ble totalt dratt inn i det. Selvom det var et singelplayerspill fungerte det faktisk fint å være to, vi hadde våre forskjellige spessialiteter. Men alikevel, ble ikke så brun den sommeren nei :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...