Gå til innhold

Slutte wow i sommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle digger sommern og skal gjøre uteting. Dette er visstnok bedre enn å sitte inne på vintern med WoW f.eks. Spørsmålet er da: hvordan kan vi akseptere vinteren i det hele tatt? Hvorfor bor det folk i dette landet? Bare undrer meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle digger sommern og skal gjøre uteting. Dette er visstnok bedre enn å sitte inne på vintern med WoW f.eks. Spørsmålet er da: hvordan kan vi akseptere vinteren i det hele tatt? Hvorfor bor det folk i dette landet? Bare undrer meg litt...

8720212[/snapback]

Det er fordi vinteren er jævlig grim og mørk og kald og det er da jeg liker å være ute. Å svette i sommersola er ikke noe særlig. Kommer til å spille på sommeren, men som alltid bare når det er tid til overs. Heldigvis blir det alltid litt tid til spilling. Jeg spiller selvsagt ikke wow, så jeg aner egentlig ikke hva jeg gjør i dette underforumet. Jo, det var vinteren. De som bosatte seg her var barske og tøffe folk som likte å leve tøft med kalde årstider og hardt vær. Sikkert mange wow-figurer som er innspirert av hva våre norrøne forfedre holdt på med!

Skrevet

Slettet noen poster på grunn av fullstendig unødvendig quotemengde (ville vært en for stor jobb å redigere alle disse postene). Hold quote til et minimum. Siter kun det dere svarer på, og maks to ledd bakover :)

Skrevet
Nei ta ferien off.. Gå på stranda, drikk deg full og ha det gøy.. Spilling kan du ta om høsten og vinteren når det er grått og kaldt ute :D

8718475[/snapback]

Råder dere ikke til å gjøre det. Prater av erfaring.

Tihi..^_^

Skrevet
Nei ta ferien off.. Gå på stranda, drikk deg full og ha det gøy.. Spilling kan du ta om høsten og vinteren når det er grått og kaldt ute :D

8718475[/snapback]

Tihi..^_^

8723589[/snapback]

Jaha?

Skrevet (endret)

Sommer er både og, du får tid til å både spille og Ha det gøy på stranden, er jo det som er så fint!

stå opp kl 9 om morgenen (sove til kl 14 er waste of life hele året, men om man vil så er det jo bare å gjøre!) spille litt til kompisene er våken, ut og bade i 11 tiden, eller jobbe tidlig eller whatever. osv

om sommeren har man jo gjerne fridd opp hva 8 timer som man vanligvis bruker på studier/skole/jobb som kan brukes til fritid som vanlig også ha vanlige spille rutiner på siden

sommer=elsk

wow + sommerjobb + venner + strand/utepils/fyllekuler/is + kjærestetur til spania + opptaksuke til skoler = PROFIT!

EDIT: og hugs: du skal ikkje sova bort sumarnatta!

Endret av DeadbeaT
Skrevet

Er så lættis å lese svar som ble skrevet 01 på en lørdags natt om gutta som skal "drikke og herje i sommer!" fordi spille wow blir for lamt.

Skrevet

8718475[/snapback]

Tihi..^_^

8723589[/snapback]

Jaha?

8723613[/snapback]

Ironisk...

Skrevet (endret)

Sommer er: Drekking :love: , spelling "når man ikke gjør noe annet", hytta med familien, trene "som ellers", og finne på ting med venner da seff :)

Det går nok på viljestyrke som en sa litt over her.

Jeg er veldig glad i og spille wow.

Men, det er mye bedre og feste og drive med venner!

Så mitt tips er og være så sosial som mulig, og spille på siden.

Ikke omvendt! :cool:

Endret av Kjetil_90
Skrevet
Sommer er: Drekking :love: , spelling "når man ikke gjør noe annet", hytta med familien, og finne på ting med venner da seff :)

8726274[/snapback]

Og masse jobb, for enkelte. :(

Skrevet
Er så lættis å lese svar som ble skrevet 01 på en lørdags natt om gutta som skal "drikke og herje i sommer!" fordi spille wow blir for lamt.

8725312[/snapback]

Ja skikkelig morsomt, man trenger vel ikke drikke hver helg for å være kul?

Skrevet

8725312[/snapback]

Ja skikkelig morsomt, man trenger vel ikke drikke hver helg for å være kul?

8726445[/snapback]

Drikker man for og være kul? :ermm:

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Må si at dette er litt OFFTOPIC.. ^^,

Skrevet

Skal sjæl starte å spille igjen :D

Går en litt krevende utdannelse så får ikke tid til annet enn å lese resten av året (kom nettopp hjem nå lizm..)

jobb: 8 timer

dvs at man har 8 timer igjen hver dag hver uke, pluss hele lørdag og hele søndag. Det er bare tull å si at man ikke har tid til wow da esse..

skal sjæl både jobbe, dra på langtur med dama, og grille mye men også spille wow.

spilling av wow er faktisk ganske sosialt når man spiller med venner, skal levle med bruttern og noen andre kompiser fra 60 og oppover, har ikke prøvd tbc enda så det blir knæll :D

(heh. ok det ble kanskje litt mye rot, men har regna på kø 50 timer de siste 3 dagene.. snart blir det kø i hjernen min også..)

Skrevet
Råder alle som er "hardcore" til å roe ned spillingen i sommeren.. prater av erfaring.. joina et hardcore guild sist sommer å gama som bare faen nesten hele dagen.. heldigvis brukte jeg ikke hele sommerferien på det men følte på slutten av ferien at jeg hadde sløst bort halvparten av ferien på instance osv.. :no: Var ikke gøy når jeg innså det og quitta guildet

8718377[/snapback]

Synes nå heller at det er bedre å sitte inne å spille i sommerferien, enn å spille i resten av året når man går på skole.. Det resulterer bare med dårligere karakterer.. Det har jeg god erfaring med..xD Men selv er jeg mye ute om sommeren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...