Zced Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Er level 51 nå.. kjeder vettet ut av meg Finner ingen plasser og queste.. Noen anbefalinger hvordan WoW kan bli morsommere og en god queste plass på lvl 51? :!:
Primer4 Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 51.. vil anbefale deg og grinde til 70 allt blir veldig mye gøyere da
Rockna Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 jeg har altid grindet fra 50-60. 50-55 WPL 55-60 Winterspring
Killerquo Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Søk på James horde/alliance leveling guide, så finner du fin måte å komme deg raskt oppover
Zeph Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
H-Frame Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Er level 51 nå.. kjeder vettet ut av meg Finner ingen plasser og queste.. Noen anbefalinger hvordan WoW kan bli morsommere og en god queste plass på lvl 51? :!: 8712233[/snapback] WPL, Burning steppes, felwood, azshara, winterspring, epl er alle for lvl 50 - 60, så du burde ha nok å gjøre .....
Burg Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Blood Elves i Azshara er veldig bra å grinde på level 51. Lite HP, lite armor. Videre i levlinga burde du dra til steder som nevnt før meg. Ellers kan du jo ta Sunken Temple eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå