Gå til innhold

Lost: Hvem ligger i kista?


Hvem ligger i kista?  

247 stemmer

  1. 1. Hvem ligger i kista?

    • Locke
      80
    • Ben
      42
    • Sawyer
      23
    • Michael
      29
    • Desmond
      2
    • Jacob
      10
    • En hittil ukjent person
      61


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis man ser på området hvor begravelsebyrået holder til så gir jo det noen clues.

 

Vi ser afro-amerikanere, området ligger i et fattig området.

 

Andre pekepinner vi har er at Kate sier "why would i go? " når Jack spør henne om hun var i begravelsen.

 

Samtidig som ingen kom så tyder det på at denne personen ikke har mange venner, Jack sier også at han ikke er en venn av denne personen. Så tydligvis en som er / blir veldig upopulær hos Kate / Jack / andre.

 

Akkurat nå føler jeg at Micheal er den heteste kanidaten, samt at Locke / Ben kan være en kanidat. Samtidig tyder ting på at det på dette tidspunktet fortsatt er folk på øya. Så mye mulig at denne personen er en av Oceanic 7 (er syv stykker som kommer seg av øya, Oceanic 6 + en til.) Tipper at denne personen er den syvende som kommer seg av øya.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det tror jeg er utelukket. Husk at Jack besøkte kista først, deretter snakket med Kate. Kate sa hun måtte tilbake til "ham", noe som etter det vi kan tro nå sannsynligvis er Aaron. Jeg vurderte muligheten selv, men jeg tror Kate hadde kommet i gravferden til sin egen "adoptivsønn".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hvis man ser på området hvor begravelsebyrået holder til så gir jo det noen clues.

 

Vi ser afro-amerikanere, området ligger i et fattig området.

 

Andre pekepinner vi har er at Kate sier "why would i go? " når Jack spør henne om hun var i begravelsen.

 

Samtidig som ingen kom så tyder det på at denne personen ikke har mange venner, Jack sier også at han ikke er en venn av denne personen. Så tydligvis en som er / blir veldig upopulær hos Kate / Jack / andre.

 

Akkurat nå føler jeg at Micheal er den heteste kanidaten, samt at Locke / Ben kan være en kanidat. Samtidig tyder ting på at det på dette tidspunktet fortsatt er folk på øya. Så mye mulig at denne personen er en av Oceanic 7 (er syv stykker som kommer seg av øya, Oceanic 6 + en til.) Tipper at denne personen er den syvende som kommer seg av øya.

 

Ja slik tenker eg hadde nok satt penga på Michael. Siden han har få venner på æya etter han forrådte deioppriktig ønse +han har jo eit oppriktig ønske om og dø. John er det ikkje. Han forlater neppe øya. Tviler på det er Ben. Tror ikkje han dør. Da må dette klippet ifall vere sluttscena på lost isåfall.

Lenke til kommentar
Ja.. John har jo en grunn til å ta livet sitt også. Han hadde ingenting hjemme før han dro og flyet styrta. Han fant jo sitt "kall" på øya, og hvis han blir tatt vekk fra den eller øya ødelegges, er det jo som om hele livet hans rakner. Hjemme i New York er han trolig lam i beina også!

 

John var jo ikke en av 06 da, så tviler. Han har nok valgt å bo på øya.

Lenke til kommentar

jeg leste en spoiler om hvem det er, som er i kisten, det kommer til å bli avslørt i sesongens siste episode. Tro meg, jeg skulle ønske at jeg ikke hadde lest den spoileren, fordi det var utrolig overraskende. De som lager denne serien har klart å lure alle, spesielt med tanke på hva Jack sa under begravelsen (neither family or friend). Ja, ja, husk ikke les spoilere, jeg angrer :blush:

Lenke til kommentar
jeg leste en spoiler om hvem det er, som er i kisten, det kommer til å bli avslørt i sesongens siste episode. Tro meg, jeg skulle ønske at jeg ikke hadde lest den spoileren, fordi det var utrolig overraskende. De som lager denne serien har klart å lure alle, spesielt med tanke på hva Jack sa under begravelsen (neither family or friend). Ja, ja, husk ikke les spoilere, jeg angrer :blush:

 

Har du en link du kan legge i spoiler eller sende meg på PM?

Lenke til kommentar

ja, linken som jeg legger ved, inneholder svært mange spoilere, (spoiler egentlig absolutt alle episodene), så vær så snill ikke klag i etterkant, klikk på linken på eget ansvar....

 

 

Denne linken inneholder mange spoilere, hvis du går ned til episode 4.12 så står det hvem som ligger i kisten, skal visstnok bli avslørt i den episoden. http://www.spoilerfix.com/lost.php

 

Hvis du bare vil vite hvem det er, som ligger i kisten: Det er

Christian Shephard????? ( blir jo bare forvirret av det, hvis dette stemmer.....

 

 

 

 

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Har lest dette jeg også (klarte ikke la være).

Husker også og ha lest at det IKKE er en ukjent person hvertfall. Vil synes det er rart om det er personen som nevn ovenfor, iom at Jack ikke tok det så tungt, og at han allerede er død utenfor øya

 

 

Personlig har jeg ingen anelse om hvem det kan være, men tipper det ikke er en av Oceanic 6.

Lenke til kommentar

Sånn som jeg ser det så er Locke eller Sawyer den som ligger i kista, fordi det trenger ikke være en av O6 som ligger i kista og det er trolig nok neppe Ben. Ser for meg at det er Locke som ligger i kista, fordi hvis han dør så kanskje det er en mulighet for at Ben eller noen kan gjennopplive han på grunn av han er så spesiell? Jacob?

 

Jin dør ikke, jeg har ikke tro på at han dør. Jeg ser for meg sånn at Michael dør ombord i Kahana siden hans skjebne er enten å dø eller å få vekk skyldfølelsen. Og sistnevnte tror jeg han neppe ikke får til, så hans skjebne er døden uansett. Så Michael dør av bomben og Jin får vi til å tro at dør av den også, men han gjør ikke det. Bare Sun, Jack, og de andre tror dette. Derfor virker Sun så dønn seriøs og sørgelig når hun snakker høyt om at Jin er død siden hun trro dette og det er ikke en form for løgn for å dekke over øya eller noe sånt.

 

Keamy er også grunnen til at Michael dør. Som en sa i episodetråden til Cabin Fever, så er den greia til Keamy en detonator. Å dette er åpenbart etter forrige episode, så når Keamy dør så sprenger bomben ombord i Kahana også. Ben er åpenbart personen som dreper Keamy på grunn av Alex, ingen spørsmål om det.

 

Desmond trenger den gjenforenelsen med Penny, og jeg er ikke så skråsikker på at vi får se den i sesongfinalen. Så jeg tror han overlever til neste sesong, på øya. Han ser seg nok nødt til å dra tilbake til øya, for det er hans eneste reddning til tross for at han ikke vil tilbake.

 

Claire ser jeg for meg neppe dør, men hun blir av en eller annen grunn sammen med Christian hos Jacob. Hun blir kanskje som Christian, en som snakker på vegne av Jacob.

 

Så personene som dør i sesongfinalen er; Keamy, Michael og Locke. Men vi får aldri se Locke dø, vi bare ser han "død". Far fetch kanskje, men jeg ser ikke noe grunn for at Keamy eller Michael lever etter sesongfinalen, og at den kista skal være en O6 synes jeg er for åpenbart.

Lenke til kommentar

Mahavishnu: Jeg tror du har lest en god del spoilere. Alt du nevner der, står i en spoiler som jeg leste i dag morges. Ikke bra :no: for de som ikke vil bli spoilet.

 

Skjønner meg virkelig ikke på folk som poster teorier, om hva som kommer til å skje, og utgir disse teoriene for å være sine egne, når de egentlig er spoilere. Alt det du poster der, kommer fra en svært troverdig kilde. Du kunne postet dette i en spoilertag, eller i spoilertråden. Gjenopplive John-- seriøst kom du på det selv??

UFF

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

I slutten av tredje sesong og begynnelsen av fjerde tror eg dette foregår:

Et flashforward med jack.

Vi får se et utklipp av en avis som forteller om en dude som er funnet....

 

Vi får se en kiste, men ikke hvem som er i kisten, og hvorfor kate reagerer som hun gjør når jack spør om hun skal i minnestunden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...