Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til info så har Lefdal på Alnabru (Oslo) mange eksemplarer! 3 stabler lå ved hylla, og flere var på vei. Kostet 499,- :thumbup:

Skrevet

Hvor slepphendte de er varierer veldig fra butikk til butikk, og hvilke instrukser de har fått på forhånd. Jeg antar de fleste butikkene legger det ut når de får det inn, så lenge det ikke er klare instrukser om å vente til release-dato... Det kan virke som om det er tilfelle i forhold til Expert-kjeden, i alle fall.

Skrevet
Til info så har Lefdal på Alnabru (Oslo) mange eksemplarer! 3 stabler lå ved hylla, og flere var på vei. Kostet 499,- :thumbup:

8787327[/snapback]

Takker :love: Var akkurat innom der og kjøpte! Nå: SPILLE :thumbup:

Skrevet
kjøpte på expert forus ;)

8788345[/snapback]

Selv kjøpte jeg min på Expert ved Storo i går, og i dag tidlig kjøpte jeg siste eksemplar for en kompis.

Ser ut som Expert er generellt tidlig ute.

Skrevet
Noen som har sett det på elkjøp eller?

8788500[/snapback]

Det var ikke på elkjøp på Gjøvik ettersom jeg var og så etter det idag..

Skrevet

Virker ikke som noen Elkjøp har satt det fram enda, litt rart siden Lefdal er samme kjede og de har satt det fram (på Alnabru som nevnt).

Dere som skal ut og jakte: sjekk Expert først om du har det i nærheten :thumbup:

Skrevet
Nå synes jeg det er på tide at absoluttspill sender dette altså :thumbdown:

8788516[/snapback]

Har de ikkje fått spillet tilsendt fra leverendør er det lite å gjøre med den saken egentlig. De sender så raskt det kommer på lager der altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...