Gå til innhold

version 1.1 av Insurgency er ute.


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt mange av dem fra starten, og alle har masse feil - men ingen av dem har så grunnleggende latterlige feil som Insurgency. For eksempel stygge artefacts som stikker ut av folk og våpen så man ikke ser en dritt

Rart at bare du opplever dette da. Angående artifacts så er det noe galt hos deg, ikke med modden.

9040728[/snapback]

 

Jaok. Artig at det ikke skjer med andre spill - heller ingen av de titalls Steam-spillene jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saken er vel at så lenge ingen andre opplever samme problem er det lett å anta at problemet ligger i en instilling hos deg eller noe lignende.

Sier ikke dataen din er dårlig eller noe, men hadde feilen ligget i modden ville mange lagt merke til det du nevner som artifacter.

9040916[/snapback]

 

Absolutt ikke helt riktig. Mange spill, som for eksempel Gothic 3, har veldig mange bugs som er unike for alle sammen. Selv opplevde jeg ingen av de "individuelle" feilene, mens andre hadde massevis av feil.

 

Et screenshot kan jeg alltids fikse i morgen. Det er dog ikke alltid at jeg får slike artefacts. På det veste stikker de selv ut av rifla mi, sånn at jeg ikke ser en dritt på venstre side av skjermen.

 

...Dessuten kræsjer spillet hele PC'en min flere ganger. Får blåskjerm om "dumping av fysisk minne". Dette kan ofte skyldes flere rare feil med PC'en, men når jeg ALDRI får det, under noen omstendigheter what-so-ever, utenom denne modden, så må en nesten begynne å stille seg selv visse spørsmål.

 

Jeg spilte faktisk modden litt i dag, og da opplevde jeg ingen artefact-bugs, men til gjengjeld fikk jeg altså denne crash-buggen to ganger. Dessuten fikk jeg store FPS-drops hele tiden, uten for høye instillinger (alt på MAX med AA og AF på 4x). Slike instillinger har jeg brukt i alle andre Source-baserte spill uten noen problemer samme hvor hardt PC'en påkjennes av spillet i tillegg til programmer i bakgrunnen.

 

Som sagt, modden har masse potensiale, men nå er det bare uspillelig. I allefall for meg. Dessuten er det mange snåle ting de har gjort som lett kunne vært gjort bedre. Måten soldatene beveger seg på ser god nok ut når man spurter rett frem (til tross for at det ser litt ut som om at man "sklir"), men med en gang man løper rolig, sik-sak, kryper, hopper, etc, så ser det ut som en eller annen form for enmanns-gjengvoldtekt. Hvorfor ikke bare bruke CS sine animasjoner? De duger da i massevis? I allefall i starten, før de får utviklet en fungerende animasjon selv?

 

Lydene er også ofte snåle. Først og fremst stemmeskuespillet. Ærlig talt, hva tenkte de på når de spilte inn de stemmene? Dessuten er M16-rifla sin lyd helt på bærtur. Høres mer ut som noe 12.7-lignende.

 

Igjen, jeg gir denne modden litt tid på å forbedre seg. Jeg prøver igjen om noen uker, med mindre de ikke får fikset noe før jeg drar til forsvaret i august, hvor jeg mye heller får oppleve "the real thing".

Lenke til kommentar

Begynner å bli rimelig lei den forbanna laggingen som oppstår hver gang man kommer borti andre spillere når man løper/går. Dritt irriterende på hver spawn, og like teit er det at det er umulig å skubbe spillere bort når de står der og sperrer veien før de i det hele tatt har skjønt en dritt av hva som skjer. Er visst fryktelig vanskelig å skjønne at man kan trykke på W for å bevege seg etter at man har spawnet. Tviler på om disse feilene er moden sin feil, men det er vel bare enginen som er ræva.

Lenke til kommentar

En annen ting som irriterer meg ekstremt mye er den dårlige "clipping'en". Mang engang har jeg skutt over en haug, kasse, gjennom sprekker el. bare for å oppdage at skuddet har blitt stoppet av en usynlig barriere. Veldig uheldig i et spill som dette da det er veldig viktig å bruke landskap og omgivelser til det ytterste. :mad:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg grenselaust med dette spelet, er å bli skutt i haudet av en eller annen jævel som var kjappare på avtrekkeren enn eg er.

 

Men det har vel irritert meg med dei fleste spel, når eg tenker meg om... :hmm:

 

Joey2Scars på Steam, forresten.

Endret av Joey2Scars
Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg ekstremt mye er den dårlige "clipping'en". Mang engang har jeg skutt over en haug, kasse, gjennom sprekker el. bare for å oppdage at skuddet har blitt stoppet av en usynlig barriere. Veldig uheldig i et spill som dette da det er veldig viktig å bruke landskap og omgivelser til det ytterste.    :mad:

9079307[/snapback]

 

er ikke clipping, men veiw saken, som er stillt feil, så når du ser over et objekt så er ikke våpenet over det. du ser for høyt i forhold til hvor du egentlig er

Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg ekstremt mye er den dårlige "clipping'en". Mang engang har jeg skutt over en haug, kasse, gjennom sprekker el. bare for å oppdage at skuddet har blitt stoppet av en usynlig barriere. Veldig uheldig i et spill som dette da det er veldig viktig å bruke landskap og omgivelser til det ytterste.    :mad:

9079307[/snapback]

 

er ikke clipping, men veiw saken, som er stillt feil, så når du ser over et objekt så er ikke våpenet over det. du ser for høyt i forhold til hvor du egentlig er

9082386[/snapback]

Er nok en fin blanding tror jeg, never the less en bug som bør fikses.

Lenke til kommentar

Dog, en av de verste tingene nå er alle fjolsene som er på serverene. Havner mer og mer på lag som ikke skjønner en dritt av hva som foregår. Ofte ligger 90% av laget og bare camper ett eller annet idiotisk sted. Gjerne rett utenfor respawn helt fra rundestart.:wallbash: Dette da mens de ofte sperrer veien for de som skal forbi (Takket være den idiotiske implementeringen hvor det ikke går an å dytte bort folk.) Hvor dum i skallen går det an å få blitt? Tror folk at fienden teleporterer seg fram til dem ved rundens start?

Så blir jeg å springe rundt mutters alene som eneste som prøver å cappe, og når jeg da står der for å cappe kommer det selvsagt tassende en gjøk som TK'er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...