Gå til innhold

noe som er likt vietcong...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spillt vietcong i flere år... noen som har forslag på spill som ligner??.... altså litt sånn squad, kanskje jungel og slikt... medlemmer(medic, radioman osv)

lyst å prøve noe nytt..

PS: Vietcong ruler :thumbup: Vietcong 2 suger :thumbdown:

til alle som ikke er enige: :tease:

-- :w00t: --

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vietcong var gøy i starten ja :) Spesielt i demo fasen når vi spillte 2 mot 20 på Stream og eide alle :D men etter vært slutta hele gjengen gitt. men nei kommer ikke på noe lignende så det blir vel litt offtopic^^

Skrevet

Tja, personlig liker jeg Call of Duty 1 og 2 veldig godt. Selve gameplayet er faktisk ganske likt det i vietcong multiplayer. Man kan spille med objectives (som feks. search and destroy) eller man kan ta gode gamle deathmatch osv.

Uansett, det som jeg syntes gjør begge veldig bra er at begge gir mulighet for en god porsjon sniking. Når du 'croucher' i CoD så lager du ingen lyd, og du kan dermed snike deg innpå folk og plante et par skudd i skallen. Du har også et par maps som har endel trær osv, men det er hovedsaklig byer osv det går i.

Vietcong og Cod på lan = Konge.

Skrevet

har COD 1 & 2... men jeg tenkte litt mer på spill som er mer relistiske... gå sakte rundt i jungelen med et team.... som i vietcong.... noen som har andre forslag en COD?

Skrevet

hva med BF2 vis du velger riktig map :cool:

Blir vel mer hektisk enn sniking men det er forskjellige klasser (medic, support..osv) og massive online som du går aldri lei av. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

litt off topic, hvorfor suger vietcong 2? er jo drit morro å spille multiplayer, og ja jeg har spilt begge veldig mye.

Jeg og savner virkelig et spill som ligner på vietcong, der sniking og gjemme seg i busker er mulig og en vitkig del av gameplayet., man har en mulighet å ligge rett ved siden av fienden uten å være klar over det pga jungel osv.

btw, ja vietcong 2 suger på singelplayer.

Skrevet

Prøvde hidden & dangerous 2.... Genialt spill......skal seriøst skaffe meg det....

fant ikke noe om elite warriors: vietnam... noen som vet hvor man kan få tak i det?

Skrevet

Mange av de nevnte spillene her er ikke i nærheten av Vietcong. Men of Valor er Vietnam krig. Squad baserte spill som er litt i nærheten kan være Hidden and Dangerous. Kanskje du blir å like Full Spectum Warrior? (Tror jeg det het)

Skrevet
FarCry? eller er jeg helt på villspor nå? du hår jo rundt i jungelen, og det er en veldig bra feeling

8843798[/snapback]

Husker at det var en slags multiplayer-mod til FarCry som gjorde multiplayer "slik det burde ha vært". Vil tro at onlineaktiviteten på det er lik null nå, selv om det var aldri så gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...