osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hepp! Jeg skal til Mexico til sommeren, og skal kose meg i fly og på flyplass i tilsammen 16 timer Jeg skal ha med meg min lille 733MHz 8" ultraportabel. Den har mer enn knok diskplass, men transmeta-prosessoren er ikke helt ï toppsjiktet hva ytelse anngår Her er problemstillingen: Jeg vil gjerne ha noe å spille mens jeg sitter der og koper. Jeg har nok batterier til at det ikke er noe problem. Problemet er å finne et spill jeg har interesse for, som ikke krever for mye. Den typen spill jeg liker er spill av typen CIV, Colonization, SIM CITY, de gamle point and click-spillene til Lucas arts, o.l. Noen som har noen gode forslag?
Kenny000 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Gamle Command & Conquer spill! Kanskje du kan bare skaffe deg 1st decade pakken..
victurus Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Personlig synes jeg RTS spill blir slitsomt når en sitter på fly, trangt og liten plass til musa for a starter. Selv pleier jeg alltid å spille et av spillene i Heroes of Might and Magic serien på flyturer. Spillene er fantastiske og dem passer ypperlig til flyturer! Du vil ikke angre! Victurus!
Dimas Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Monkey Island, Transport Tycoon, Fallout 1/2, heroes of might & magic, mye snadder der ute
Melfacion Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg velger å spille spill som jeg ikke må bruke musa på når jeg spiller på flyreiser. Bilspill er en kandidat for meg, men ser at det ikke faller helt inn under det du spør om... Heroes of Might and Magic serien eller andre turbaserte spill er nok strategispill å sikte etter for slike turer. Mine anbefalinger i genren TBS: Heroes of Might and Magic II / III Risk II Tidlige Total War spill (uten realtime kampene naturligvis. da kommer vi til problemene med musa igjen)
dannad Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Rollercoaster Tycoon, Age of Empires II, Red Alert 2, GTA 2
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Alle de klassiske eventyrspillene til LucasArts; da spesiellt Day of The Tentacle og Sam & Max Hits The Road. Hadde jeg vært deg, så tror jeg egentlig jeg hadde gått for å sove på denne flyturen, så prøv å unngå å sove natten før du skal dra.
Lasse 90 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Anbefaler noe med masse bomber og terrorister. Neida. Vet at det har blitt foreslått, men open transport tycoon er ganske artig.
Isbilen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 X-COM 2: Terror from the Deep, et tolv år gammelt grisefett (og veldig utfordrende) turbasert strategi- og taktikkspill hvor du skal forsvare verden fra fæle fremmede. Nettopp sluppet på Steam til $4,95. http://www.steampowered.com/v/index.php?ar...ppId=7650&cc=NO
RIP Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 civilization er spillet du leter etter, heroes3 er også en godbit - finnes mange gode kloner av det og
andgob Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 hvis fotball er en interesse er jo Football Manager evt de gamle Championship Manager spillene en mulighet. Etter noen minutter med det er man avhengig og kan lett spille i 17 timer
Prusk Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Selv foretrekker jeg Deluxe Transport Tycoon. Lite krevende når man slår av "jukebox", og maskinen holder koken lenge. Når den er sliten slår du den av, tar med laderen og stikk på flytoalettet. Min flytur til Seattle krevde adapter fra amerikansk kontakt. Er du heldig skal du fly med A330, og da har du egen skjerm, egen kontroll, og du kan selv velge hvilke film du vil se. Og ikke minst stoppe filmen når du selv vil osv. Sist var det over 30 filmer å velge mellom. 747-300 osv har dette kun på WBC hos de fleste flyselskap. Edit: Du har kanskje litt liten skjerm til DTT. Colon og Civ er kanskje greie alternativ? Endret 24. mai 2007 av Sovehest
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 (endret) Takk for gode forslag. Jeg har CIV 1 og 2 liggende sammen med RA 2. Skal prøve disse. Har ikke innebygd drev, så jeg får ikke spilt noe uten å holde på med alcohol/deamon tools. Har ingen av de gamle Lucas arts-spillene, dessverre Kanskje Snes9x og noen ROM's hadde vært en idé? Skal dessverre ikke fly med A330. Har flydd med disse tidligere, og det er gull! Takk for gode forslag Endret 24. mai 2007 av Osse-Mon
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Heroes of Might and Magic som flere har nevnt. Spessielt nummer 3 Hva med Diablo serien? WarCraft? Empire Earth er jo også ganske artig. Og kanskje Myst serien?
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Rollercoaster Tycoon selvfølgelig. Helt genialt spill.
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Har aldri spilt Heroes. Ikke glad i Warcraft. Diablo, kanskje Selv synes jeg også at RCT-serien er veldig bra. Kanskje jeg skal se om jeg finner ett sted som selger 1'ern billig
sondrev Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Ta med en jostick (Flystikke), og spill Flight Simulator X^^
Bob Sacamano Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Diablo 1 & 2 og/eller heroes 3, da har du underholdning på hjemreisen også
Laland Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Eller bare laste ned mange ekstrabaner/leveler til Bridge Builder. Da har du mer enn nok til flyet, flyplassen og de neste kommende dagene, ukene og lan du er på. (Ja, Bridge Builder er konge på lan!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå