Gå til innhold

Smash Bros siden oppdatert!


bjorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som de har tilpasset Sonic til SSBB på en veldig god måte, men voiceactingen og musikken trekker ned inntrykket.

Jeg håper for guds skyld at de lager en remix av et par av sangene i Megadrive spillene.

Ice cap zone, lava reef, chemical plant zone og ikke minst Robotnik sitt theme fra Sonic 2 og 3. Det er i alle fall mye snadder å velge mellom.

Lenke til kommentar

Sonic virker immari kul, ja. :) Han er tydeligvis fra Adventures 2 battle.

 

Den 18. Er Brawl spilebart på en messe i California. Jeg tenker vi får vite litt av hvert om hvordan spillet føles ut da.

 

Håper forresten dere legger merke til den deilige signaturen min. ;)

Endret av NorskeLink
Lenke til kommentar
Når det gjelder kontroll medtodene til smash. Kan man bruke gamecube kontroll, classic kontroll, wii remote og wii remote med nunchuck? For på de filmene på gamespot og sånt har de bare classic og wii remote?

På demoen som pressen fikk spille var det bare to kontrollmetoder som var mulig å bruke. Mest sannsynlig blir det slik på E for All også, men i fullversjonen vil man kune velge mellom GC, Classic, Wii-mote NES-style og både mote og nunchuck.

Lenke til kommentar
Et herlig intervju av en som demostrerer spillet har blitt lagt opp på Gamespot. Det er ti minutt langt, og det tar deg gjennom hvordan kontrollen er, hvilke karakterer man kan velge mellom i demoen, hvilke baner osv. Anbefales virkelig. Er ingen spoilers hvis man har fulgt med på Dojo, så det er bare å titte i vei. Klikk her for video.

 

Så meget bra ut dette! Synest spillet ga et bedre bilde av hvordan det blir i dette klippet. Ser veldig bra ut på LCD TVen der, gleder meg til å teste det på min 42".

Lenke til kommentar

Og for de late som ikke kan oversette fra engelsk til norsk:

1: Stadiumet er nå beskyttet av et skjold som ikke blir ødelagt av svake angrep, hvilket gjør at man nå kan utføre mer avanserte komboer på bagen før man sender den avgårdet med balltreet.

2: To spillere kan sammarbeide om å gi skade.

3: To spillere kan konkurrere om å sende den avgårde.

4: To spillere kan, via internet konkurrere om å sende den avgårde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...