Gå til innhold

Smash Bros siden oppdatert!


bjorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, eg meinte MP som i Multi-Player :) Men eg gledar meg og hemskt til Metroid :( Jag som du har og ekstremt mykje skulestress for tida.. Eg hadde trudd at 2. klasse VGS skulle vere mykje "tyngre" enn 3. Klasse, men der tok eg grundig feil.

 

Så lett man kan misforstå forkortelser ;)

 

Ja, såklart er multi-player delen best - Brawl med tre av mine gamerkompiser (deriblant Hippie-Erlend og Yoshi fra forumet) vil være drømmen akkurat nå :D

Lenke til kommentar
Savner Mega Man og Cloud. Forventer 128 characters til sammen.

Hvor får du Cloud fra? Han har da aldri vært en Nintendo karakter... Og selv om de tidlig final fantasy spillene var til SNES så var ikke Final Fantasy VII til noen Nintendo spillemaskiner. Og dermed hadde det vært dumt å innkludere ham. Hvis ikke... Square Enix releaser det til Wii :ohmy:

Lenke til kommentar

Les: However, the plan is for that stage to vanish once one day has passed. It’s a once-in-a-lifetime encounter.

 

Norsk: Planen er at hver bane forsvinner etter en dag har gått. Du får aldri se den igjen.

 

Å.. Glemte nesten.. Passet så genialt den replyen til kilik!

Skulle bare mangle at vi kan tegne banen selv på en DS. Det hadde vært rått!

 

Nei, men man kan bygge baner selv og dele de med andre online:
Lenke til kommentar

Synd at banene forsvinner. Forhåpentligvis betyr det at de bare forsvinner fra serveren, så man kan fortsette å spille banen lokalt hvis man har lastet den ned.

 

Cloud har ikke vært på noen Nintendo-konsoll nei, men han er nok det største varemerket til Square-Enix. Vi får se hva som skjer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...