Gå til innhold

Smash Bros siden oppdatert!


bjorna

Anbefalte innlegg

Hm.. Hvorfor slikt hat mot de eneste som går utenom det vanlige?

De bør jo være meget inspirerende å spille med? Ettersom det er en annerledes spillopplevelse enn før.. De har bare en brattere læringskurve enn de andre. Faktisk tror jeg ikke nintendo kunne unnlatt å gi dem en plass i Smash Bros serien.

 

Men, gi meg argumenter for at de er så dårlige da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stod noko om Samus. Når ho bruker spesialangrepet sitt så mister ho beskyttelsesdrakta. Berre eg som har fått inntrykk av at mange av karakterane har eit "ess" dei berre kan bruke ein gong?

9508499[/snapback]

Det blir kalt Final Smash. FS er et item man kan få kun en gang per kamp, og den kan bare brukes en gang. Alle har forskjellige angrep. Samus skyter en enorm laserstrple, Pikachu blir til en lynkule og Bowser blir giga.

Les mer her.

Lenke til kommentar

Dette må være den beste updaten ever. Forhåpentligvis vil det ikke lagge så veldig. Melee hadde jo 60 frames i sekundet, og tipper Brawl vil ha noe lignende. Og jeg er litt usikker på hvor godt wifi-tingen til nintendo fungerer.

 

Uansett, det er herlig å vite at man slipper å denge løs på cpuer om man ikke har noen i nærheten som vil spille =)

Lenke til kommentar

Cool! likte veldig godt det med sandbag

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Now, while you’re waiting for a match to start, you can kill time with a little practice on Sandbag.

 

wi-fi01_070918f.jpg

 

Practice, practice!

 

We’re planning a number of services that make use of Wi-Fi, but we’ll reveal them gradually with the other modes. Enjoy.

 

Selv om jeg aldri fikk til sandbag delen i Melee så synest jeg dette var en god idé.

 

Edit: Håper det blir bedre mulighet for å chatte også.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Ikke helt fornøyd, jeg da ;)

 

Skulle ha vært lov til å battle med andre, og ha ranking. Ikke såå gøy med battle mot andre for moros skyld hver eneste gang.

 

De har heller ikke rettet på Friends Code-greia, noe jeg synes er dårlig.

 

Men så klart, utrolig glad for at spillet i det hele tatt har Online-del :)

Lenke til kommentar
Skulle ha vært lov til å battle med andre, og ha ranking. Ikke såå gøy med battle mot andre for moros skyld hver eneste gang.

Einig.. Litt av morroa er jo å kunne bli best! Uansett, tenk på muligheitene. Vi får heller skipe ei diskusjon.no turnering. Og det vil nok bli mange turneringar rundt om i verden kor ein melder seg på via veven og så arrangerer kampane. Eg gledar meg i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...