Gå til innhold

Smash Bros siden oppdatert!


bjorna

Anbefalte innlegg

Skulle ha vært lov til å battle med andre, og ha ranking. Ikke såå gøy med battle mot andre for moros skyld hver eneste gang.

Einig.. Litt av morroa er jo å kunne bli best! Uansett, tenk på muligheitene. Vi får heller skipe ei diskusjon.no turnering. Og det vil nok bli mange turneringar rundt om i verden kor ein melder seg på via veven og så arrangerer kampane. Eg gledar meg i alle fall :)

9520175[/snapback]

 

Ekstrem god idé!

Vi kan holde styr på hvem som vinner og taper i turneringen, og slik gi poeng! Vær klar til å bli banket ned i støvelene folkens :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I et spill som Super Smash så kan det absolutt ikke lagge på grunn av dårlig internett forbindelse. Det er et spill med så små marginer som skiller en god og en litt dårligere spiller. Man merker forskjell når man spiller med trådløs kontroll i forhold til en kablet en.

 

Men jeg er såklart meget spent på hvordan wi-fi brawl kommer til å bli. En ting er jeg sikker på, og det er at det ikke kommer til å ta over det å komme sammen for å spille med kompisene.

Lenke til kommentar
I et spill som Super Smash så kan det absolutt ikke lagge på grunn av dårlig internett forbindelse. Det er et spill med så små marginer som skiller en god og en litt dårligere spiller. Man merker forskjell når man spiller med trådløs kontroll i forhold til en kablet en.

 

Men jeg er såklart meget spent på hvordan wi-fi brawl kommer til å bli. En ting er jeg sikker på, og det er at det ikke kommer til å ta over det å komme sammen for å spille med kompisene.

9523678[/snapback]

Hehe, husker det var litt lagg når det skjedde mye på Super Smash 64. Dette var noe jeg merket først i dag, jeg var ikke så oppmerksom før i tiden :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Wow, du var virkelig en kjiping. Jeg mente det bare at dette emnet var ikke mye aktivt, og du virker ganske......... Sur  :ermm:

Oh yes, I'm pissed.

 

Neida, men du kan i alle fall prøve å utdype deg bedre.

 

 

 

On Topic:

Det er en fra Ness-verden som er ny i gamet?

9613754[/snapback]

 

Jeg trodde de fleste skjønte at jeg sa det fordi det var så inaktivt :cry:

 

Uansett, dette er fra Mother 3. Og han blir nok å erstatte Ness.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...