Gå til innhold

Mario Strikers Charged Football! - Review


Anbefalte innlegg

Kun dager igjen til det aller første online-konsoll-spillet til Nintendo slippes på Wii. Jeg er grusomt spent. Ventetiden blir heller ikke mindre av å lese så positive anmeldelser. Jeg kommer garantert til å plukke opp dette spillet. Til tross for 12-siffer lange Venne-Koder (uvennlig lange dog...), ser det ut til at Nintendo virkelig har naila online-biten her. Dessuten virker det som et ypperlig, kaotisk multiplayer-spill med samme tempo og visuelle stil som Smash Bros, og hva er vel en Nintendo-konsoll uten nettopp det? Gleder meg.

 

Preview og analyse av onlinebiten: http://wii.ign.com/articles/788/788419p1.html

 

Første review: http://wii.ign.com/articles/790/790253p1.html

 

mariostrikerscharged200ni1.jpg

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser fram til dette. Ikke sikkert jeg plukker det opp riktig med en gang, men skal helt klart eie dette. Har Strikers på GC også, veldig moro med flerspiller. Ellers noe tamt. Charged ser ut til å rette på flere ting og online er en av dem.

Lenke til kommentar

Aldri spilt mario strikers før, men det her minner meg nesten om det geniale fotballspillet til NES, der man spillt røft og hadde syke spesialmål. Mildt sagt ubalansert.

 

Noen som skjønner hvilket spill jeg mener og har prøvd forrige mario strikers. Vurderer å skaffe meg det her men lurer litt på hvor moro det er for en 25+ gamer :hmm: :meks:

Lenke til kommentar
Fett klipp... kommer til å glede meg ennå mer nå :D

Men noen som vet om jeg kan invitere venner selv om de ikke "spiller" Mario Strikers? Kan jeg invitere venner selv om de spiller Zelda eller bare idler i Wii menyen?

8685048[/snapback]

Troooor det. Virket iallefall slik i den ene artikkelen til IGN.

Lenke til kommentar

Tviler på det. Nintendo WFC er ikke en integrert del av Wii sitt grensesnitt. For å spill med dine venner må du fylle ut vennekoden for spillet (begge må det). Man kan ikke invitere venner til en kamp uten at de er logget på Nintendo WFC i Mario Strikers Charged. Ikke 100% sikker på alt dette, men er ganske sikker.

Lenke til kommentar

Ser kult ut:)

Håper Begsala får fingern ut og at jeg får det før helgen (tvilsomt)

 

Irriterende det med kodene, men det er da ikke så mye stress å legge inn et par nr.

Egen friends list for hvert spill er heller ikke nødvendigvis en dum ting. Ikke vits å ha en haug med folk på lista som spiller andre spill enn deg.. Tror dette spillet skal bli moro online.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Ser kult ut:)

Håper Begsala får fingern ut og at jeg får det før helgen (tvilsomt)

 

Irriterende det med kodene, men det er da ikke så mye stress å legge inn et par nr.

Egen friends list for hvert spill er heller ikke nødvendigvis en dum ting. Ikke vits å ha en haug med folk på lista som spiller andre spill enn deg.. Tror dette spillet skal bli moro online.

8688250[/snapback]

Håper også at Bergsala er kjappe med å sende det ut til oss anmeldere. Det hadde vært utrolig kult å hatt det til helga :thumbup:

 

Edit: Kirsti sa spillet var sendt ut, og at vi burde ha det idag eller imorgen :whistle:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Fikk kjøpt spillet i dag på Elkjøp Hamar. Er det noen andre som også har fått tak i det ?

Er klar for å teste onlinen nå... Bare legg til wii nret mitt i signturen :)

 

EDIT: Bruk koden i spillet, ikke signaturen: 279273 459991

Endret av Eagle_T
Lenke til kommentar
Fikk kjøpt spillet i dag på Elkjøp Hamar. Er det noen andre som også har fått tak i det ?

Er klar for å teste onlinen nå... Bare legg til wii nret mitt i signturen :)

 

EDIT: Bruk koden i spillet, ikke signaturen: 279273 459991

8691439[/snapback]

 

Hva kostet det på Elkjøp? *vurdere å stikke til carl-berner*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...