Gå til innhold

Nytt Need For Speed!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til å gå mer tilbake til det orginale konseptet med løp på baner. Kan bli interessant om det gjøres rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de går bort fra dub stiling og lignene, likte til dels nsfu1/2 men ikke carbon da driftinga suge max. men Synes de skulle få tilbake hot pursuit delen mere. kansje med litt enkel trimming og slikt synes orginale biler er litt kjedelige i lengden:P

Gjest medlem-105082
Skrevet

Så litt stilig ut da. Selv om de siste spiillene ikke imponerte så veldig, så kan dette bli bra. Skal nok skjekke det ut :)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Meh. Jeg kan styre min begeistring for denne serien, siden de gikk "Underground" har serien i mine øyne forsvunnet inn i middelmådighetens rike. Synd, for Need For Speed, Need For Speed III: Hot Pursuit og Need For Speed: Porche Unleashed/Porche 2000 er knallbra spill.

Skrevet (endret)

Ja, særlig siden de selger på navnet, og ikke på at spillet faktisk er bra. Men det er jo spillerens feil, som kjøper spillet. Carbon låg vel ganske høgt oppe på fjorårets mest solgte spill. Dermed har de ikkje press på seg på å lage eit virkelig bra spill. Som Turn10 hadde på Forza 2.

Endret av lavoll
Skrevet

pliiiis, EA! drit i en teit historie og gå tilbake til ren banekjøring!!! most Wanted var temmelig trøtt og Carbon frister ikke lenger. nei, NFS3: Hot Pursuit er kongen i min mening. ren gøy arkaderacing med faste motstandere, fete baner og politiet i nakken og hastighete oppimot 300 og hjemmelagde biler som kan lastes ned.

dessuten var videoen for kort til å imponere noe særlig...

Skrevet (endret)

Synes Need for speed sierien har vært ganske bra jeg. Bortsett fra nfsu2 og Carbon. de spillene sugde virkelig. Men most wanted synes jeg var ganske bra.

Håper at kjøringen fåregår i dagslys som de viser på teaseren, for takler ikke enda et nfs spill med nattkjøring. Også håper jeg at ikke all kjøringen blir på bane, men også ute i trafikken.

Men det beste spillet i nfs spillet synes jeg er Hot pursuite 2, det er det jeg har hatt mest morro ut av, prøvde det igjen her om dagen, synes ikke det var like morro da, men det er mest sansynlig fordi det ikke følger dagens standarder på mange områder.

Endret av marius90
Skrevet

Jeg har kun spilt NFS Hot Pursuit 2, U 1og 2, Most Wanted og så vidt prøvd Carbon. Må si jeg begynner å bli lei av alt det styling tullet og håper det neste NFS spillet blir noe mer lignende Hot Pursuit. Med politi såklart :)

Skrevet
Jeg har kun spilt NFS Hot Pursuit 2, U 1og 2, Most Wanted og så vidt prøvd Carbon. Må si jeg begynner å bli lei av alt det styling tullet og håper det neste NFS spillet blir noe mer lignende Hot Pursuit. Med politi såklart :)

8681571[/snapback]

Det sies at Autosculpt er forbedret i dette spillet, så styling må du klare deg med i dette spillet også.

Selv om jeg(etter traileren) tro de setter mer fokus på sponsorer og sponsordekaler, enn body-flame, og striper tvers over bilen.

Skrevet

Jeg har egentlig likt de siste spillene, ihvertfall NFSU, da var det godt med en forandring fra de samme "superbilene" gang på gang. nå er det andre veien igjen. er drit lei av rx7, skyline og supra..

og det er jo for f**n kjøringa som skal være morsomt! ikke de 100 timene man bruker på å leke med utseendet på bilen, det burde bare være et tillegg for de som vil ha en litt mindre "Stock" bil. og ikke hovedfokuset.

men som stort fan av alt som kan ødelegges, ser jeg frem til dette! :D

Skrevet

Enig med at det burde bli mindre fokus på mekking av biler. Jeg likte det bedre da du f. eks. bare valgte en lamborghini og kunne velge blandt simple farger som rød, gul og svart. Men det var vel kanskje fordi at jeg hadde lite fantasi, det er vel kult hvis du blir belønna for å være kreativ og lage en kul bil, så lenge du kan kjøre med en gang du vil.

Uansett, så minte traileren om at spillet kom til å bli en krysning mellom burnout og need for speed etter min mening. Traiding paint er jo en ting i burnout. Det de sier er kanskje at de vil få tilbake det at bilen kan bli ødelagt og at man kjører bare baner og ikke litt rundt som i de nyeste.

Og de eneste spillene som jeg ikke likte i nfs serien har vært carbon og underground 2 (selv om jeg egentlig ikke likte underground 1 heller, var liksom ikke min smak). Men jeg er enig med at de gamle var bedre, men sånn er det ofte med spillserier (og ofte filmer) egentlig uansett. :ermm:

Skrevet

Åpent brev til EA fra Bromle:

Kjære Electronic Arts.

Jeg har stor forståelse for at Need for speed i sin nåværende form drar inn mye cash grunnet ungdom som synes "fast and the furius" filmene var kule når de kom. Jeg har også forståelse for at dere mangler totalt kreativitet og evnen til å tenke noe nytt som andre ikke har tenkt før dere. Stor by og user content er vel ikke nyskapende etter GTA .

Men jeg har en gledelig nyhet til dere på den fronten, For dere trenger ikke tenke nytt for å redde denne serien. Dere trenger å gå tilbake til røttene, da det handlet om å kjøre raske og eksotiske biler, i fantastisk bra rendret natur. Der veiene snoket seg rundt som en slange på landskapet. Det var det Need for speed var om. Dere nådde også en veldig bra historiedelting når dere hadde den avtalen med Porsche. Som kanskje var det ypperste av disse spillene. Nå er det bare å kjøre plastikbiler i byer som er like spennende designet som downtown kristiansand.

Så viss dere kunne vært så utrolig snille og ikke latt denne serien død en trist og makaber død slik som de fleste andre spillene dere skviser ut hvert jævla år med en veldig shallow liste med features.

Hint:

Ferrari Enzo på alpebanen fra NFS:Porsche så hadde jeg vært veldig fornøyd.

MVH

BromleXL

Skrevet
Dere trenger å gå tilbake til røttene, da det handlet om å kjøre raske og eksotiske biler, i fantastisk bra rendret natur. Der veiene snoket seg rundt som en slange på landskapet. Det var det Need for speed var om.

JA! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...